English

معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با موج؛

برخی آرزوهای قلبی خود را به عنوان خبر اعلام می کنند

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص شایعات مربوط به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: برخی آرزوهای قلبی خود را به عنوان خبر اعلام می کنند.

برخی آرزوهای قلبی خود را به عنوان خبر اعلام می کنند

حسینعلی امیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که برخی از نمایندگان مدعی شده اند که در مورد سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش رای گیری استمزاجی در مجلس انجام شده و سید جواد حسینی حائز اکثریت آرای نمایندگان نشده است. به همین دلیل قرار است دولت گزینه دیگری را به عنوان وزیر پیشنهاد به مجلس معرفی کند. آیا این اخبار صحت دارد؟ گفت: در مورد آقای حسینی در مجلس هیچ رای گیری استمزاجی انجام نشده است.

وی افزود: چنین اخباری هیچ اساسی ندارد و صحت آن تایید نمی شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه رییس جمهور چه زمانی وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می کند نیز گفت: در این مورد باید گفت که قانون اساسی به رییس جمهور اجازه داده است که تا سه ماه وزارت خانه را با سرپرست اداره کند. در حال حاضر این زمان قانونی به پایان نرسیده و به طور قطع رییس جمهور در مدت سه ماهه وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی می کند.

امیری تاکید کرد: قطعا رییس جمهور در مدت سه ماهه قانونی وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می کند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که از سوی برخی نمایندگان 4 نفر به عنوان احتمال مطرح شده است، آیا دولت این اسامی را تایید می کند؟ گفت: گاهی اوقات اسامی مختلفی مطرح می شود. ممکن است برخی از افراد آرزوهای قلبی خود را در قالب مصاحبه و خبر اعلام کنند. فضای کشور باز است و هر کسی می تواند اظهار نظر کند. اما باید بدانیم که تصمیم گیرنده در این زمینه فقط رییس جمهور است و باید صبر کنیم و ببینیم که رییس جمهور چه کسی را معرفی می کند.

امیری در پایان تاکید کرد: هیچ کس نمی تواند ذهن رییس جمهور را بخواهند و ما نیز اطلاعاتی در این زمینه نداریم. به همین دلیل نباید در رسانه ها حدس و گمان هایی را مطرح کنیم که با واقعیت همخوانی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه