English

وزیر بهداشت در گفتگو با موج؛

آماده پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس هستم

وزیر بهداشت در خصوص مسائلی که درباره استیضاحش در مجلس مطرح شده است، گفت: آماده پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس هستم.

آماده پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس هستم

سعید نمکی در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت موج به موضوع طرح استیضاح خود در مجلس اشاره کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در مقابل اعلام طرح استیضاح وزیر بهداشت با عصبانیت واکنش نشان داده است؟ گفت: به هیچ عنوان عصبانی نیستیم. اتفاقا خیلی هم راحت به این موضوع واکنش نشان دادم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: طرح استیضاح من به آن شکلی که در رسانه ها عنوان شده، مطرح نیست. تنها یکی از نمایندگان محترم صحبتی را فرموده اند، اما قطعا بحث جدی نیست. البته برخی در فضای مجازی اقداماتی انجام دادند، اما طرح استیضاح وزیر در مجلس جدی نیست.

نمکی افزود: البته در همین حین در جلسه ای حضور یافتم که بحث ضرورت شفافیت تسهیلات ارزی برای واردات تجهیزات پزشکی و دارو مطرح شد. در آن جلسه خیلی محکم پاسخ داده و از منافع مردم و کشور دفاع کردم. این اظهارات را نمی توان به عنوان عصبانیت توصیف کرد، زیرا برای دفاع از منافع مردم قاطعانه پاسخ دادم.

وی در خصوص پرداخت میلیون ها تومان تنها برای یک توییت علیه مدیریت وزارت بهداشت نیز گفت: همه این رقم ها را می دانند. می توانید از آقای علی ربیعی سخنگوی دولت بپرسید که در جلسه خصوصی با خبرنگاران، برخی از اصحاب رسانه اعلام کردند که رقم های بالاتری نیز در این حوزه مطرح بوده است.

وزیر بهداشت در پایان تاکید کرد: به هر حال اگر نمایندگان محترم مجلس قصد استیضاح من را داشت باشند، آماده هستم به تمام سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس پاسخ دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه