English

پاسخ توییتری وزیر بهداشت به طرح استیضاحش در مجلس؛

عده ای ۲۰ میلیون می گیرند علیه من توییت بزنند!

وزیر بهداشت به طرح استیضاح خود در مجلس واکنش نشان داد و مدعی شد: عده 20 میلیون تومان پول می گیرند و علیه من توییت می زنند.

عده ای 20 میلیون می گیرند علیه من توییت بزنند!

به گزارش خبرگزاری موج، سعید نمکی در توییتی نوشت: جو سنگینی را تحمل کردم و می کنم، شبکه رانت و فساد اقتصادی بین برخی افراد و شبکه های مجازی هزینه میلیاردی می کنند که مثلاً بنده و وزارت بهداشت را تخریب کنند، ۲۰ میلیون تومان برای هر توییت علیه نمکی خرج می‌کنند، این پول ها از کجا آمده است؟

وی افزود: شبکه رانت، فساد و انحصار به هزار و یک رنگ از جیب این ملت ارتزاق کرده اند، داروی مورد نیاز مردم را در بازار سیاه عرضه می کنند، در انبارهای پیدا و پنهان احتکار می کنند، داروی تقلبی در بازار توزیع می‌کنند. یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تجهیزات پزشکی رفته و هنوز دقیقا معلوم نیست چه کسی برده است و چه چیزی آورده و به چه کسانی داده است. بنده از پیگیری، شناسایی و افشاگری علیه این شبکه رانت و فساد عقب نشینی نمی‌کنم.

وزیر بهداشت مدعی شد: با یک فساد سازمان یافته در دارو و تجهیزات پزشکی و حتی برخی شرکت‌های وابسته به وزارت بهداشت درگیر بودیم.

نمکی گفت: ابایی ندارم بگویم بسیاری این شرکت‌های وابسته به هیات امنای ارزی، هر یک به نوعی مشکل دارند، البته در حال حسابرسی هستیم و  این شرکت ها هم منحل خواهند شد. جریانی از بیرون وزارت بهداشت هدایت می‌شود و عده‌ای را تطمیع می‌کند که من را مصمم تر کرده تا با جدیت و سرعت بیشتری برخورد کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه