English

نماینده رودسر در مجلس:

وزیر بهداشت به جای فرافکنی به مجلس پاسخگو باشد

نماینده رودسر در مجلس گفت: وزیر بهداشت باید به جای فرافکنی به مجلس و نمایندگان مردم پاسخگو باشد.

وزیر بهداشت به جای فرافکنی به مجلس پاسخگو باشد

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی موج، درباره انتقادهای وزیر بهداشت به طرح استیضاح خود در مجلس گفت: استیضاح و یا طرح سوال از سوی نمایندگان، یک حق قانونی است و هیچ کس نمی تواند مانع از انجام وظائف نمایندگی وکلای ملت شود.

وی افزود: وقتی استیضاح و یا طرح سوالی مطرح می شود، وزرا و دستگاه های اجرایی نباید سریعا واکنش منفی نشان داده و برای کشور حاشیه سازی کنند.

نماینده رودسر در مجلس تصریح کرد: در بحث استیضاح وزیر بهداشت، وقتی این طرح مطرح شد، آقای سعید نمکی بلافاصله در فضای مجازی فعال گردید و مسائلی را مطرح کرد که هیچ ارتباطی به استیضاح و بندهای مطرح شده در طرح استیضاح وزیر بهداشت نداشت.

عباسی گفت: وی در فراکسیون ولایی مجلس حضور یافت و توضیحاتی را ارائه داد. بخشی از توضیحات وزیر بهداشت در این جلسه به ویژه در حوزه مشکلات دارو برای نمایندگان قانع کننده بوده و ما این پاسخ ها را منطقی و درست تشخیص داده و حتی اعلام کردیم که اگر رانت هایی در بخش دارو وجود دارد، این موارد به مجلس ارائه گردد تا بتوانیم از وزارت خانه دفاع کنیم.

وی بیان داشت: اما بخش هایی از صحبت های وزیر بهداشت در جلسه با فراکسیون نمایندگان ولایی مانند عزل و نصب ها قانع کننده نبوده است.

نماینده رودسر در مجلس افزود: وزیر بهداشت بهتر است به جای فرافکنی و طرح مسائل غیر مرتبط، به سوالات و انتقادهای نمایندگان ملت پاسخگو باشد.

عباسی در واکنش به بخش هایی از صحبت وزیر بهداشت مبنی بر اینکه برای هر توییت علیه وزارت بهداشت مبلغ 20 میلیون تومان پرداخت می شود؟ گفت: فکر نمی کنم چنین مسائلی صحت داشته باشد. به عنوان مثال در استان گیلان برخی از کسانی که حامی وزیر هستند از این امتیازها می گیرند و برای وزیر بهداشت تبلیغ می کنند. اینگونه مسائل فرافکنی و فرار رو به جلو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه