سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد
  • هشدار به آمریکا: مهلت زمانی برای توافق محدود است
  • مردم سیریک همچنان در مشکل آب
  • ادعای جنجالی یک شهروند قطر؛ دولت هزینه هتل و بلیط بازی‌ها جام‌جهانی را پرداخت کرده است
  • قلعه‌نویی: در جام جهانی جا برای اشتباه نیست
  • بی‌بی‌سی‌: استارمر، نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا می‌دهد

کواکبیان:

اینستکس شامل فروش نفت و انواع تراکنش بانکی باشد

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اینستکس باید فروش نفت و انواع تراکنش بانکی را نیز شامل شود.

کواکبیان

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی کواکبیان ، دبیرکل حزب مردمسالاری و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی با اشاره به راه‌اندازی کانال مالی اروپایی‌ها برای تجارت با ایران ( اینستکس ) تاکید کرد: تداوم برجام با اروپا نباید صرفاً در قالب اینستکس و آن هم کالاهای غیرتحریمی و فقط در محدوده تجارت با اروپا خلاصه شود!

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: اینستکس باید فروش نفت و انواع تراکنش بانکی را نیز شامل شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایرانی

    فروش نفت تا کی؟ ما باید انقلاب صنعتی ایران رو رقم بزنیم مجلس و دولت باید راه ده ساله رو در دو سال طی کنند و در زمینه خودرو سازی و تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی کاملا بومی تلاش مستضعف و شبانه روزی کنند . حتما باید کارگاهها سه شیفت کار کننده؟ دولت انقلاب صنعتی ایران رو با دانش بنیان شروع کنه . باید به فناوری تولید مواد اولیه در همه کالاها بصورت کاملا بومی دست بیابیم و این کار ملزم به استفاده از دانشمندان ایرانی در خود کشور و حتی دعوت از دانشمندان در خارج . تشکیل اتاقهای فکر، اتاق های نیاز سنجی کشور . طراحی و ساخت خودرو بصورت بومی و مستمر . با قدرت کارو شروع کنین . نفت تا کی؟ دنیا داره خودرو های خورشیدی و هیبریدی میزنه پس نیاز به نفت اروم اروم از بین میره . پتروشیمی کمرنگتر میشه . به فکر بچه ها و ایندگانمون باشیم و با افتخار بمیریم . بکاریم تا دیگران بخورند مگه چیه؟ ترو خدا کار سختی نیست گفته های من . دانشگاهها رو موظف کنین پایان هر دوره یه بازدهی داشته باشند مثلا مکانیک بتونه موتور خودرو با توان خیلی بالا و مصرف کم طراحی کامل کنه . دانشگاههای الکترونیک ای سی بسازند . مقاومت بسازند و برد بسازند و ... که بتونیم در ساخت تلوزیون و لوازم خانگی کاربرد داشته باشیم . یارانه های دهک های پولدارو حذف کنین ندین به نیازمندان به این چیزهایی که من گفتم خرج کنین قدرتمند میشیم و مردم اینطوری به رفاه میرسند . مزارع و دامپروری رو افزایش بدین و به بزرگترین قطب لبنیات دنیا تبدیل بشیم قوی تر از دانمارک و گوشت دام صادر کنیم قویتر از استرالیا . اصلا چی میشه سپاه و ارتش محصولات دامی تولید کنند و از سربازان استفاده کنند . زمینهایی که ارتش و سپاه دارند بدن سربازان بطور وسیع کشت گندم و باغات میوه رو افزایش بدند . از هر امکاناتی استفاده کنین و به فکر کشورمون باشین . هر چه قدرتمند تر دوستان بیشتر خواهیم داشت . یا حق . مدیریت محترم لطفا انتشار بده تا برسه دست مسولین کشورمون تا به فکر باشند

    • ناشناس

      داداش باشه اینهایی که گفتی رو گذاشتیم تو دستور کار، تو فقط بگو چی میزنی و ساقی ت کیه :))

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه