English

محمود صادقی:

وضعیت زندان های کشور نسبت به گذشته بهتر شده است

نماینده تهران در مجلس گفت: وضعیت زندان های کشور نسبت به گذشته بهتر شده است.

وضعیت زندان های کشور نسبت به گذشته بهتر شده است

محمود صادقی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج در خصوص قتل یکی از متهمان امنیتی به نام علیرضا شیر محمد علی در زندان تهران بزرگ گفت: برای پیشگیری از چنین اتفاقات تلخی، لازم است که طرح تفکیک زندانیان به خوبی در زندان های کشور اجرا شود.

وی افزود: باید زندانی های سیاسی و امنیتی که دارای وضعیت خاصی هستند، از مجرمان عادی و مجرمان خطرناک تفکیک شوند و ضرورت اجرای طرح تفکیک زندانیان امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: دو نفر از نمایندگان مجلس در ارتباط با قتل علیرضا شیر محمد علی از وزیر دادگستری سوال کرده اند. من اطلاعی از طرح این سوال نداشتم و اگر اطلاع داشتم، به طور قطع آن را امضا می کردم.

صادقی گفت: بارها درخواست بازدید از زندان های کشور به ویژه زندان زنان و زندان معروف به فشافویه را ارائه دادیم که متاسفانه پاسخی دریافت نکرده ایم. زیرا روند بازدید نمایندگان از زندان ها بسیار کند پیش می رود.

وی تاکید کرد: به طور قطع مجلس می تواند با همفکری و همکاری با قوه قضاییه در بهبود وضعیت زندان های کشور کمک کند. البته بر اساس گزارش هایی که داریم، وضعیت زندان های کشور در سال های اخیر نسبتا بهتر شده است.

نماینده تهران در مجلس متذکر شد: البته وقوع حوادثی چون قتل علیرضا شیر محمد علی نشان می دهد که اشکالاتی هنوز وجود دارد که برای رفع این اشکالات ضروری است تا طرح تفکیک زندانیان به طور کامل اجرا شود.

صادقی در پایان گفت: درباره علت، نحوه و جزییات قتل این متهم اطلاعات کاملی ندارم و تنها اظهارات خانواده و وکیل متهم را مطالعه کرده ام. اما به طور قطع این پرونده را پیگیری می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه