English

نماینده تهران در مجلس:

نباید در شرایط فعلی وحدت کشور خدشه دار شود

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در شرایطی که کشور درگیر تهدیدهای روز افزون آمریکا است، وحدت جامعه خدشه دار شود.

نباید در شرایط فعلی وحدت کشور خدشه دار شود

محمود صادقی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: یکی از راهکارهای کشورهای غربی در به زانو درآوردن ملت های مستقل، این است که وحدت آنها را هدف قرار می دهند.

وی افزود: اگر مردم و مسوولان یک جامعه، دارای وحدت و همدلی نبوده و نتوانند با اتحاد و همدلی از تمامیت ارضی کشور خود دفاع کنند، به طور قطع آن کشور دچار آسیب های جبران ناپذیری می شود.

نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس تصریح کرد: بنابراین در شرایطی که غربی ها و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند تا منافع کشورمان را با خطر روبرو سازند، نباید اجازه دهیم که وحدت جامعه خدشه دار شود.

صادقی گفت: بیشترین مسوولیت در این زمینه بر عهده مسوولان است و آنها باید در رفتار و گفتار و عملکرد خود دقت لازم را داشته باشند و از رفتارها و سخنانی که به وحدت جامعه آسیب می رساند، پرهیز کنند.

وی بیان داشت: به طور قطع اگر بتوانیم جامعه را در برابر تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد و همدل کنیم، هیچ یک از ناوهای هواپیمابر و جنگنده های بمب افکن آمریکایی نمی تواند برای ما تهدیدی به شمار آید.

نماینده تهران در مجلس گفت: اما اگر در داخل دچار ضعف و سستی و فاصله میان مردم و مسوولان باشیم، کوچک ترین تهدیدی از سوی دشمنان، برای ما خسارات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه