English

واکنش علی مطهری به سفر علی نوبخت، رییس کمیسیون بهداشت به آمریکا

نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس شورای اسلامی به سفر رییس کمیسیون بهداشت به آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش علی مطهری به سفر علی نوبخت، رییس کمیسیون بهداشت به آمریکا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، طی هفته های اخیر اخباری مبنی بر سفر علی نوبخت حقیقی نماینده تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید در رسانه ها منتشر شد.

حتی برخی در فضای مجازی این شایعه را مطرح کردند که به دلیل سفر علی نوبخت حقیقی به آمریکا، انتخابات هیات رییسه کمیسیون بهداشت که وی در این انتخابات کاندیدای ریاست کمیسیون بود، به تاخیر افتاده است.

پس از بازگشت نوبخت حقیقی به ایران، انتخابات کمیسیون بهداشت برگزار و این نماینده اصلاح طلب به عنوان رییس کمیسیون انتخاب شد.

علی نوبخت، برادر محمدباقر نوبخت سخنگوی سابق دولت و معاون فعلی رییس جمهور است.

برخی از شایعات حاکی از آن است که علی نوبخت برای دیدار با خانواده به آمریکا سفر کرده و این سفر در حالی که تنش میان ایران و آمریکا به اوج رسیده و ترامپ به ایرانی ها روادید نمی دهد، حاشیه های بسیاری را به همراه داشته است.

در همین ارتباط خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج از علی مطهری پرسید که علی نوبخت که عضو فراکسیون امید است، در این شرایط حساس سیاسی چگونه و با چه هدفی به آمریکا سفر کرده و این سفر را چگونه می توان توجیه کرد؟

مطهری در پاسخ گفت: نمی دانم برای چه برنامه ای به آمریکا سفر کرده است و باید از خودشان سوال کرد که چرا به آمریکا سفر کرده است.

وی در پاسخ به پرسش مجدد خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا مجلس این موضوع را پیگیری نمی کند که چگونه علی نوبخت روادید آمریکا را داشته است؟ گفت: این موضوع را پیگیری می کنم و اطلاع می دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه