English

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

اجرای قانون از کجا آورده اید موجب افزایش اعتماد عمومی می شود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اجرای قانون از کجا آورده اید موجب افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود و همه برای اجرای این قانون از قوه قضاییه حمایت می کنند.

اجرای قانون از کجا آورده اید موجب افزایش اعتماد عمومی می شود

حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: رییس قوه قضاییه دستور اجرای قانون از کجا آورده اید را صادر کرد که اقدامی شایسته و بسیار موثر در افزایش اعتماد عمومی است و همه از دستگاه قضایی برای اجرای این قانون حمایت می کنند.

وی افزود: متاسفانه انتشار اخبار اختلاس ها و فسادهای مالی صورت گرفته موجب شد تا بخشی از جامعه نسبت به عملکرد مسوولان و دستگاه ها و مدیران ارشد کشور اعم از دولت و مجلس و ... انتقاد داشته باشند که افزایش این انتقادها به طور قطع به صلاح کشور نخواهد بود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: علت این است که اگر به ابهامات و انتقادها به درستی پاسخ داده نشود، اینگونه در جامعه القا می شود که همه مسوولان گرفتار فساد اقتصادی هستند و هیچ نهادی نیز با فساد اقتصادی مدیران برخورد نمی کند.

نوروزی گفت: به طور قطع بی اعتمادی مردم نسبت به مسوولان، آسیب های جبران ناپذیری به همراه دارد و می تواند جامعه ای را ملتهب کرده و حمایت های مردمی از نظام را کاهش دهد.

وی تاکید کرد: بنابراین لازم بود که هر چه سریع تر نهادهای مسوول و تاثیرگذار، برای مقابله با گسترش بی اعتمادی و مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان که هر روز به وسیله رسانه های بیگانه افزایش می یابد، اقدام جدی انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: خوشبختانه شاهد بودیم که رییس قوه قضاییه اجرای دقیق، سریع و قاطع قانون رسیدگی به اموال مسئولان و مقامات یا همان قانون از کجا آورده اید؟ را در دستور کار قرار دهند.

نوروزی گفت: به طور قطع اجرای این قانون نقش موثری در افزایش اعتماد عمومی جامعه خواهد داشت و مردم متوجه می شوند که مدیران فاسد بسیار اندک بوده و اکثر مدیران و مسوولان کشور برای اعتلای ایران اسلامی در حال تلاش هستند.

وی تاکید کرد: انتظار ما از دستگاه قضایی این است که اگر مدیر فاسدی را شناسایی کردند که به صورت غیرمعقول و غیرمنطقی دارای آنها افزایش یافته است، بلافاصله و بدون کوچک ترین اغماضی، با فرد متخلف برخورد کرده و نتیجه رسیدگی ها را نیز به صورت علنی به اطلاع مردم برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    لطفا اول از نمایندگان مجلس شروع کنید این قانون رو

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه