English

سخنگوی کمسیون قضایی مجلس:

همکاری مجلس و قوه قضاییه ضروری است

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: برای ارتقا امنیت و عدالت در کشور، همکاری مجلس و قوه قضاییه ضروری است.

همکاری مجلس و قوه قضاییه ضروری است

حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: با انتصاب آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری، امید بسیاری برای ارتقا عدالت اجتماعی در جامعه ایجاد شد.

وی افزود: مجلس نیز به صورت یکپارچه از انتصاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جدید قوه قضاییه استقبال کرد و در همان روزهای ابتدایی اعلام کردیم که آماده هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه قضا هستیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: به طور قطع همکاری قوای مقننه و قضاییه و تعامل این دو قوه، برای ارتقا امنیت و عدالت در کشور بسیار ضروری است.

نوروزی گفت: مجلس می تواند با تصویب قوانین مورد نیاز برای افزایش عدالت اجتماعی در کشور، با همکاری و تعامل و هفکری کارشناسان قوه قضاییه، گام مهمی در این زمینه بردارد.

وی با اشاره به دیدار امروز نمایندگان مجلس و روسای قوه قضاییه اظهار داشت: در این دیدار نیازها و ضرورت ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و آمادگی داریم تا نظرات کارشناسی دستگاه قضایی را به صورت طرح در مجلس مطرح و آنها را تصویب کنیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس افزود: البته برخی از نمایندگان نیز مطالباتی از دستگاه قضایی دارند که به طور قطع در جلسه امروز مطرح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی