English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با موج؛

ترامپ می خواهد مردم ایران را مایوس کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ترامپ و دولت آمریکا می خواهند ملت ایران را در راه مقاومت مایوس کنند.

ترامپ می خواهد مردم ایران را مایوس کند

محمد ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن دولت ترامپ ، این کشور سیاست اعمال فشار حداکثری بر ملت ایران با هدف عقب نشینی ما از اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه اقتصاد ایران که به طور مستقیم معشیت مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، یکی از مهمترین توطئه هایی است که دولت ترامپ علیه ملت ایران به کار گرفته و می خواهد ما را از ادامه مقاومت در برابر زورگویی و زیاده خواهی و سیاست های ظالمانه غرب ناامید کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها از یک طرف تحریم ها را افزایش می دهند و می گویند اگر ایران با آمریکا کنار نیاید، احتمال حمله نظامی وجود دارد و از طرف دیگر می گویند ما می خواهیم با ایران مذاکره کنیم. علت این رفتارها این است که آنها می خواهند ما فریب داده و اینگونه القا کنند که اگر ایران با آمریکا مذاکره نکند، نابود خواهد شد.

رضایی گفت: این در حالی است که سیاست های ایران طی ماه های اخیر که در راستای مقاومت در برابر آمریکا پایه ریزی شده، از جمله اعمال کاهش تعهدات ایران در برجام، دستاوردهای خوبی داشته و نشان می دهد که راه مقاومت می تواند ما را به هدف برساند.

وی افزود: اما دشمن می خواهد ملت ایران را از مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ناامید کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخنرانی سیزدهم خرداد ماه گفت: معظم له تاکید فرمودند که مقاومت به طور قطع هزینه هایی دارد، اما هزینه های سازش و سرسپردگی بسیار بیشتر از هزینه های مقاومت است.

رضایی با اشاره به جایگاه ایران در جهان تاکید کرد: به طور قطع ما چاره ای به غیر از مقاومت در برابر زورگویی غربی ها نداریم و اگر می خواهیم در جهان مستقل و سربلند باشیم، باید راه مقاومت را بدون توجه به تهدیدهای دشمن ادامه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمدی

    یاس و ناامیدی از صفات نکوهیده ی خداوند است و ایران در زیر پرچم مزین به نام خداوند یکتا مایوس نمی شود. خدمت به مردم و پیشرفت علمی و عملی کشور راه مبارزه با شیطان و یاس است

  • ناشناس

    هیچ مسوول با غیرتی به دنبال سرسپردگی در برابر آمریکا نیست.

  • الان اگر با آمریکا مذاکره کنیم، یعنی شکست خورده ایم؟؟؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه