English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هیچ مسوولی در ایران خواستار مذاکره با آمریکا نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیچ مسوولی در ایران خواستار مذاکره با آمریکا و به ویژه دولت ترامپ نیست.

هیچ مسوولی در ایران خواستار مذاکره با آمریکا نیست

علاالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: ترامپ توافقی که اعضای 5 + 1 آن را امضا و شورای امنیت سازمان ملل آن را تایید کرده بود، به صورت یک جانبه لغو کرد و به هیچ یک از تعهدات آمریکا در توافقات برجام پایبند نماند.

وی افزود: حال از ایران می خواهد که به میز مذاکره باز گردیم. ابتدا باید گفت که ما میز مذاکره را ترک نکردیم، بلکه آمریکایی ها بودند که با بدعهدی و بدقولی مذاکرات را بر هم زدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در شرایطی که آمریکایی ها به هیچ تعهدی پایبند نیستند، انسان عاقل با آنها مذاکره و معامله نمی کند. به ویژه دولت ترامپ که تنها به سود مادی فکر می کند و برای توافقات بین المللی ارزشی قائل نیست.

بروجردی گفت: در ایران نیز هیچ مسوولی خواستار مذاکره با آمریکا نیست و مسوولان ما می دانند که دعوت به مذاکره از سوی دولت ترامپ، در حقیقت پهن کردن دام جدیدی برای ایران است.

وی تاکید کرد: راه موفقیت ایران در شرایط حساس کنونی، ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های غرب و به ویژه آمریکا است و به غیر از اتحاد و ایستادگی، راه دیگری نداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: علت این است که اروپایی ها نیز به عنوان طرف دیگر توافقات برجام، حاضر نیستند به تعهدات خود عمل کنند و بیشتر حرف شنوی از آمریکا دارند. در این شرایط، ایران باید روی پای خود ایستادگی کند و رسیدن به این مهم تنها نیازمند اتحاد و ایستادگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه