English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

حقوق امت اسلام قابل معامله نیست

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ایران هرگز بر سر حقوق امت اسلام با احدی معامله نمی کند.

حقوق امت اسلام قابل معامله نیست

سید محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: سران کاخ سفید از ابتدای تشکیل دولت ترامپ، به طور مداوم و یک جانبه از رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی حمایت کرده و معتقد هستند که ملت فلسطین هیچ حقوقی ندارند.

وی افزود: تغییر محل سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی بر خلاف نظر جامعه جهانی، پذیرش تسلط ظالمانه صهیونیست ها بر بلندی های جولان، جلوگیری از ورود کمک های جهانی از جمله غذا و دارو به نوار غزه و دیگر مناطق اشغالی و جنایات دیگر تنها گوشه ای از اقدامات سران کاخ سفید در حمایت از صهیونیست های کودک کش است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: متاسفانه با وجود جنایات بی شمار صهیونیست ها و حمایت های اروپایی و آمریکایی از این رژیم منفور، برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی سکوت تلخی را در پیش گرفته و برخی از آنها نیز با صهیوینست ها همصدا و همراه شده اند.

ابطحی گفت: به عنوان نمونه، همانطور که رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، آل سعود و رژیم بحرین با صهیونیست ها و آمریکایی ها همکاری نزدیکی داشته و حتی برای اجرای نقشه های شوم غرب، با سران کاخ سفید همکاری می کنند.

وی افزود: اگر این همراهی ها و همکاری ها و همصدایی ها نبود، امروز داماد ترامپ به خود اجازه نمی داد که مبلغ طرح خیانت آمیز معروف به طرح معامله قرن باشد. طرحی که حتی خود آمریکایی ها نیز به دلیل ترس از اعتراضات مردمی، حاضر نیستند جزییات آن را اعلام کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در چنین فضایی، ایران اسلامی بر اساس اصول و آرمان های ارزشمند انقلابی، تاکید می کند که بر سر حقوق امت اسلام با احدی معامله نخواهد کرد و اجازه نخواهیم داد که حقوق امت اسلام به ویژه مردم مظلوم فلسطین پایمال شود.

ابطحی با اشاره به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر گفت: ایران حامی مقاومت اسلامی است و همانطور که معظم له تاکید فرمودند، طرح موسوم به معامله قرن، به طور قطع شکست خواهد خورد، چرا که امت اسلام در مقابله سلطه صهیونیست های کودک کش ایستادگی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    درود بر مبارزان راه حق. درود بر سربازان اسلام

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه