English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حکام کشورهای اسلامی خود را منفور امت اسلام نکنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تلاش غرب برای تحمیل طرح موسوم به معامله قرن، گفت: حکام کشورهای اسلامی نباید خود را منفور امت اسلام کنند.

حکام کشورهای اسلامی خود را منفور امت اسلام نکنند

علی نجفی خوشرودی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: تشکیل رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی، حاصل توطئه غربی ها برای ایجاد نفاق و تفرقه در میان امت اسلام است.

وی افزود: این رژیم جعلی و غاصب را چند دهه قبل با ظلم و جور و ستم فراوان به مردم مظلوم فلسطین اشغالی، در سرزمین های اشغالی مستقر کردند تا بتوانند از آن به عنوان ابزاری برای تفرقه افکنی در خاورمیانه و امت اسلام استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: کشورهای غربی و در راس آنها، سران کاخ سفید از تمام ابزاری که در اختیار داشته و دارند، برای حمایت از رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی استفاده کرده و حاضر هستند به هر حیله، این رژیم را حمایت کنند.

نجفی گفت: امت اسلام نیز از  این واقعیت آگاه است و حضور گسترده مردم در مناسبت های مختلف از جمله راهپیمایی روز قدس نشان داد که مسلمانان اجازه نمی دهند که مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم صهیونیست ها، بی دفاع و بی پناه باشند.

وی بیان داشت: در مقابل شاهد هستیم که برخی از حکام کشورهای اسلامی در مقابل توطئه هایی چون تلاش برای تصویب طرح موسوم به معامله قرن، نه تنها اقدامی انجام نمی دهند، بلکه با آن همراهی نیز می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: به طور قطع اینگونه رفتارها خیانت به جهان اسلام است و حکامی که در این مسیر گام بر می دارند، منفور امت اسلام می شوند. بهتر است حکام کشورهای اسلامی اقدامی انجام ندهند که امت اسلام از آنها بیش از گذشته متنفر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه