English

عضو فراکسیون ولایی مجلس:

وزارت خارجه حق ندارد ساز خود را بزند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزارت خارجه حق ندارد در موضوع رابطه ایران و آمریکا، ساز خود را بزند.

وزارت خارجه حق ندارد ساز خود را بزند

ضیاءالله اعزازی ملکی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: سران کاخ سفید طی 40 سال اخیر به طور مداوم برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کرده و در این راه حتی دست به کودتا، حمله نظامی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، حمایت از دشمن متجاز و تحریم های گسترده اقتصادی زدند.

وی افزود: چنین حکومتی هرگز قابل اعتماد نیست و حتی اگر به ظاهر دم از دوستی بزند نیز باید مطمئن بود که به فکر توطئه و دشمنی هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در مذاکرات برجام ، مذاکره کنندگان ما فریب همین حیله های آمریکا را خوردند و این در حالی است که رهبری معظم انقلاب هشدار داده بودند که پشت دستکش های مخملین آمریکایی ها، دست های چدنی قرار داد و نمی توان با آنها دست داد.

اعزازی ملکی گفت: چند ماه قبل نیز با توجه به شدت یافتن دشمنی و کینه آمریکایی ها علیه ملت ایران و به ویژه شخص ترامپ و کسانی مانند جان بولتون و پمپئو، رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که ایران تا زمان بر سر کار بودن این دولت و تداوم رفتارهای خصمانه آمریکا، هیچ مذاکره و گفتگویی با آمریکایی ها در هیچ سطحی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: حال معلوم نیست که با چه هدفی و با چه مجوزی ظریف به دیدار یک سناتور آمریکایی رفته و این دیدار را هم مخفی نگاه داشته است. وزارت خارجه حق ندارد که در موضوع رابطه ایران و آمریکا ساز خود را بزند و بر خلاف نظرات رهبری و حاکمیت ایران عمل کند.

اعزازی ملکی در پایان تاکید کرد: به طور قطع ظریف باید پاسخگوی رفتار خود باشد و مجلس با احضار وی، از می خواهد پاسخگوی علت دیدار با سناتور آمریکایی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه