English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

روز جمعه ترامپ پاسخ خود را از ایران می گیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ترامپ روز جمعه این هفته پاسخ خود را از ایران دریافت می کند.

روز جمعه ترامپ پاسخ خود را از ایران می گیرد

هاجر چنارانی  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: دولت آمریکا تصور می کند که با تهدید و زورگویی می تواند در جهان یکه تازی کرده و منابع ملت ها را غارت و در حق آنها ظلم کند.

وی افزود: دولت آمریکا هیچ زمانی به دنبال صلح و ثبات در جهان و به ویژه خاورمیانه نبوده و در طول تاریخ تلاش کرده اند که این منطقه گرفتار آشوب و بلوا باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از زمان حضور ترامپ در راس کاخ سفید، این سیاست ددمنشانه شدت یافته و آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری به دنبال جنگ افروزی در خاورمیانه هستند.

چنارانی گفت: حمایت آمریکا از آل سعود و برخی از شیخ نشین های منطقه، حمایت از حمله عربستان به مردم یمن و فروش صد میلیارد دلار اسلحه در منطقه خاورمیانه، نشان دهنده سیاست های ضد انسانی این کشور است.

وی بیان داشت: در سال های اخیر و با افزایش آگاهی اسلامی در میان امت اسلامی، شاهد مقاومت در برابر زورگویی غرب بوده ایم. این در حالی است که ترامپ در این مدت به طور مکرر ملت ایران را تهدید کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ پاسخ تهدیدها و زیاده خواهی های خود را به طور قطع روز جمعه این هفته از ملت ایران دریافت خواهد کرد.

چنارانی تاکید کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ ترامپ را خواهند داد. ضمن اینکه در این روز امت اسلام به طور یکپارچه علیه سیاست های زورگویانه غرب و تلاش آنها برای آتش افروزی جدید در خاورمیانه اعتراض خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    به فضل الهی ملت مقاوم ایران اسلامی روز جمعه باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه