English

نقوی حسینی در گفتگو با موج ؛

طرح اقدام متقابل ایران در برابر توطئه آمریکا علیه سپاه به تصویب کمیسیون امنیت ملی رسید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح اقدام متقابل ایران در برابر توطئه آمریکا علیه سپاه در این کمیسیون خبر داد.

طرح اقدام متقابل ایران در برابر توطئه آمریکا علیه سپاه به تصویب کمیسیون امنیت ملی رسید

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: به دنبال اقدام غیرمنطقی دولت ترامپ و قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، ملت ایران به طور یکپارچه علیه این اقدام ددمنشانه موضع گیری کردند.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است که یک گروه نظامی رسمی کشوری را به جرم دفاع از مردم و کشورش در فهرست گروه های تروریستی قرار داده و آن را تحریم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: مردم از دولت و دستگاه های حاکمیتی انتظار داشتند تا در برابر این اقدام غیرمنطقی و غیرقانونی دولت ترامپ و سران کاخ سفید موضع گیری قاطع داشته و اجازه ندهند که دشمنان علیه منافع ملت ایران به این راحتی موضع گیری کنند.

نقوی حسینی گفت: خوشبختانه پس از تصمیم ترامپ، شاهد بودیم که مردم به صورت یک پارچه از سپاه حمایت کرده و این تصمیم غیر منطقی در زمانی اتخاذ شد که سربازان ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده کشورمان بودند.

وی افزود: نمایندگان مجلس نیز که به صورت نمادین یک روز را با لباس سپاهی در صحن علنی حضور یافتند، دو طرح را قید فوریت به مجلس ارائه دادند که یکی از این طرح ها، طرح اقدام متقابل ایران در برابر توطئه آمریکا علیه سپاه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: طرح فوق به کمیسیون تخصصی ارجاع و این طرح که دارای 13 ماده است، عصر روز دوشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اتفاق آرا به تصویب رسید.

نقوی حسینی در پایان اظهار داشت: طرح اقدام متقابل ایران در برابر توطئه آمریکا علیه سپاه به زودی در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه