English

سردار شریف:

جمهوری اسلامی توانسته تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کند

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی توانسته با پایه های مستحکم در همه میدان های رویارویی با دشمنان پیروز باشد و تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کند.

جمهوری اسلامی توانسته تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه افتتاح نخستین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان در بندرانزلی در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت ایران را در تنگنا قرار داده اند، این دشمنان همچنین در تلاش هستند با ایجاد جنگ روانی گسترده، بر روح و ذهن مردم تسلط یابند، اما ملت ایران بارها و بارها پایبندی خود نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت کرده اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانسته با پایه های مستحکم در همه میدان های رویارویی با دشمنان پیروز باشد و تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کند، افزود: آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا هر پرونده ای که باز کردند شکست خوردند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنان نظام که در راس آنان آمریکای جهانخوار قرار دارد، در راستای ایجاد مشکلات برای اسلام و مسلمین برنامه ریزی کرده اند و شاهدیم امروز اسرائیل نسبت به ادوار گذشته در ابعاد نظامی، سیاسی و گسترش سرزمینی در شرایطی بسیار متزلزل نسبت به زمان قبل از ظهور داعش در جغرافیای منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه