English

سخنگوی سپاه:

آمریکا با اصل اسلام و ملت ایران مشکل دارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما می‌دانیم آمریکا با اصل اسلام و ملت ایران مشکل دارد.

آمریکا با اصل اسلام و ملت ایران مشکل دارد

به گزارش خبرگزاری موج، رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان خرم‌آباد، اظهارکرد: ایران اسلامی تحریم‌ های آمریکا را به فرصت‌هایی بدیع تبدیل کرده است.

وی با اشاره به این‌که چهل سال است ملت ما لحظه به لحظه نقشه های آمریکا را از نزدیک می‌بینید، تصریح کرد: ما به خوبی درک کردیم که آمریکا از عناصر نفوذی وابسته به خود برای طراحی کودتای انقلاب استفاده کرد.

شریف با بیان اینکه برای ما ملموس است که آمریکا  صدام را حمایت و سازمان منافقین جهنمی را پشتیبانی کرد، ادامه داد: آمریکا داعش را به‌وجود را آورد و آبروی پیامبر را با رفتارهای گروهک داعش در شامات به بازی گرفت.

آمریکا داعش را با میلیاردها دلار پول عربستان و اسرائیل در اختیار داشت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که نخبگان نظامی و سیاسی آمریکا می‌دانند در چهل سال گذشته داشته‌های زیادی داشت که همه آن‌ها را در مقابل اراده مردم ایران از دست داد، تصریح کرد: آمریکا داعش را با میلیاردها دلار پول عربستان و اسرائیل در اختیار داشت اما امروز داعش نابود شده است.

هر جایی احساس کنیم کسی چشم طمع به سرزمین دارد آن‌ را به سرنوشت امثال صدام‌ مبتلا می کنیم

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با ذکر این مطلب که به لطف الهی و به برکت خون شهدا امروز قدرت مسلط دفاعی منطقه هستیم، ادامه داد: هر جایی احساس کنیم کسی چشم طمع به سرزمین دارد آن‌ را به سرنوشت امثال صدام‌ها مبتلا خواهیم کرد.

وی به تقدیم بیش از 6000 شهید توسط مردم لرستان اشاره کرد و گفت: مردم لرستان شاهد بودند که رزمندگان چگونه آمریکا را به عقب راندند این در حالی‌است که ۱۳ آبان روز اقتدار جمهوری اسلامی و فروپاشی آمریکا در جهان است.

شریف با اشاره به این‌که ما می‌دانیم آمریکا با اصل اسلام و ملت ایران مشکل دارد، تصریح کرد: آمریکا با اصل تعالیم قرآن مخالف است و می‌داند اگر این تعالیم گسترش پیدا کند این ظالمان جایی ندارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز پادشاه جاه‌طلب عربستان در یمن چند میلیون انسان را بمباران می‌کند و یمن از بی‌دارویی و بی غذایی در رنج است، ادامه داد: کسانی‌که ادعای پرده‌داری کعبه را دارند خجالت بکشند که هزاران خانواده سوری را آواره و مزارع آنان را ویران کردند، این چه حقوق بشری است که به پشتیبانی یک پادشاه جاه‌طلب سعودی یک روزنامه‌نگار را سلاخی می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که در ۱۳ آبان نقاب و دستکش مخملی از روی دست چدنی استکبار برداشته شد، اظهارکرد: همه گروه‌ها و احزاب و جریانات سیاسی فریب‌های آمریکا را دیدند.

 ۱۳ آبان نقطه آغاز مجدد نفرت از آمریکا و هم‌ پیمانان آنها در منطقه است

وی ۱۳ آبان را نقطه آغاز مجدد نفرت از آمریکا و هم‌پیمانان آنها در منطقه دانست و با ذکر این مطلب که ما سخت به راه شهیدان پایبند هستیم و لحظه‌ای از آن دست نخواهیم کشید، تصریح کرد: مردم ایران حق آقایی و استقلال دارند و پرچم این انقلاب به امام زمان(عج) خواهند سپرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی