English

سردار شریف:

دشمنان ما با تجهیز گروهک های معاند کمر به نابودی ایران بسته اند/ تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمنان ما با تجهیز گروهک های معاند از جمله القاعده، کوموله ها، داعش و دیگر گروه ها کمر به نابودی انقلاب و عدم نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران بسته اند.

دشمنان ما با تجهیز گروهک های معاند کمر به نابودی ایران بسته اند/ تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفتمین یادواره ۱۳۴ شهید گلگون کفن شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، اجر و قداست برگزاری چنین جلساتی را هم ردیف شهادت می‌دانند.

وی گفت: در چهل سال گذشته از انقلاب اسلامی، کشور و مردم ما همواره در تلاش، مقاومت و مجاهدتی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده از سوی امام امت بوده اند و دشمنان در تلاش هستند تا ما را از این راه باز دارند.

شریف افزود: در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی، قدرت دشمن چند برابر بود، اما بر خلاف تصور دشمن، امروز تابلویی از شکست‌های پی در پی او پیش روی ما است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه امروز سردار طیاری‌ها و سردار بیناها افتخار این سرزمین شدند که روزی بر قلب نیروهای تحت امر خود حکومت می‌کردند، اظهار داشت: عظمت امروز ایران اسلامی و خفت دشمنان انقلاب، مرهون جانفشانی جوانان عزیز ما در جبهه‌های حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما با تجهیز گروهک های معاند از جمله القاعده، کوموله ها، داعش و دیگر گروه ها کمر به نابودی انقلاب و عدم نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران بسته اند ، خاطر نشان کرد:  شهید حججی‌ها نسل جدید و رویش این انقلاب محسوب می‌شوند که جبهه و جنگ را ندیده اند.

شریف گفت: بسیجیان امروز در صحنه‌های علم و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تهدیدات دشمن را به فرصت‌های طلایی تبدیل کردند همان کاری که روزی شهدا در جبهه انجام داده و این نعمت بزرگی بشمار می‌آید.

وی  خاطر نشان کرد: مردم کرمان به فرزند خلفی همچون حاج قاسم سلیمانی می‌بالند، شخصیتی که همان روحیه دفاع را در خود نگه داشته و امروز در عراق و سوریه به دفاع از حرم اهل بیت(ع) از جان خود گذشته است.

شریف گفت: خط مقاومت در کشورهای مسلمان با صلابت هرچه تمام تر پیش می‌رود و این الهام گرفته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه امروز از تمامیت ارضی، مردم، ارزش‌ها و منافع ملی خود با تمام قوا دفاع می کنیم یادآور شد: تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و این را از رزمندگان اسلام فرا گرفته ایم.

وی تاکید کرد: خیلی از کشورها به سرمایه اصیل انقلاب ما یعنی رهبری شجاع و عالم و آگاه غبطه می‌خورند.

سخنگوی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: شهدا سه درخواست کلیدی یعنی مسلمان مومن و مدافع اهل بیت(ع) بودن، پشتیبان ولایت فقیه و عدم تلاش ویژه برای خود بلکه اخلاص عمل و خدمت به مردم را از ما دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه