English

سردار شریف:

اماکن سپاه به روی مردم باز است

سخنگوی سپاه گفت: در کولاک اخیر هم برنامه امدادرسانی توسط سپاه‌های استانی درگیر موضوع با قوت در حال اجرا است و نیروهای ما در کنار سایر نیروها مانند حلال‌اهمر و راهداری فعال هستند و درهای اماکن سپاه به روی مردم باز است.

اماکن سپاه به روی مردم باز است

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به امداد رسانی نیروهای سپاه در کولاک اخیر گفت: درهای اماکن سپاه به روی مردم باز است.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آمادگی این نیرو در امدادرسانی به مناطق درگیر با کولاک اظهار کرد: در سپاه پاسداران دستورالعمل دائمی امدادرسانی به مردم برای قرارگاه‌ها، سپاه‌های استانی و ۵ یگان اصلی وجود دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: ما بارش برف را جزء نعمت‌های الهی می‌دانم، اما به صورت طبیعی این نعمت در مواردی برخی هموطنان را دچار مشکل می‌کند.

وی با اشاره به تجربه خوب سپاه در امر امدارسانی گفت: همه به یاد دارند در بارش برف گیلان سپاه پاسداران امدادرسانی خوبی را ارائه کرد و سپس این نوع از امدادرسانی با فرمان سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه به سپاه‌های استانی ابلاغ شد.

سردار شریف با بیان این که امروز قرارگاه‌ها، سپاه‌های استانی و حتی ناحیه‌های بسیج برنامه مشخصی را برای امدادرسانی دارند، افزود: نیروهایی چون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با توجه به تجهیزات سنگین در محدوده پروژه‌های خود؛ کار امدادرسانی را در این محدوده‌ها آغاز می‌کنند و سایر نیروها چون یگان‌های بهداشت و درمان نیز وارد صحنه می‌شوند.

درهای اماکن سپاه به روی مردم باز است

مسوول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به این موضوع که حتی اماکن سپاه هم برای امدارسانی در اختیار افرادی که نیاز به اسکان موقت داشته باشند؛ قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در کولاک اخیر هم برنامه امدادرسانی توسط سپاه‌های استانی درگیر موضوع با قوت در حال اجرا است و نیروهای ما درکنار سایر نیروها مانند حلال‌اهمر و راهداری فعال هستند و درب اماکن سپاه به روی مردم باز است.

وی ادامه داد: تجهیزات و ماشین‌آلات سپاه‌های استانی نیز به صورت سازمان یافته برای امدادرسانی وارد صحنه شده‌اند؛ امروز هم با دستور سرلشکر باقری مبنی بر ورود نیروهای نظامی برای کمک به فرآیند امدادرسانی عملیات‌ها با سرعت بیشتری در حال انجام  است.

اماکن سپاه

جزئیات دقیق‌تر روند امدادرسانی با دریافت اطلاعات از واحدهای سپاه اعلام خواهد شد

سردار شریف ادامه داد: البته جزئیات دقیق‌تر روند امدادرسانی با دریافت اطلاعات از واحدهای سپاه اعلام خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران در پاسخ به این سوال که آیا ستاد مدیریت بحران استان‌های درگیر کولاک از این نیرو درخواست رسمی امدادرسانی کرده‌اند، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم غیر از فعالیت‌ها و همکاری‌های میدانی سپاه‌های استانی درخواست خاصی از فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشده است.

وی در بخش پایانی سخنانش درباره آمادگی سپاه در صورت درخواست کمک خاطر نشان کرد: سپاه‌های استانی در حد توان کمک خواهند کرد و اگر نیاز به کمک‌های ویژه‌تر باشد سپاه قادر است از استان‌های همجوار کمک ارسال کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی