English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

نمی توان خطر جریان نفوذ در کشور را نادیده گرفت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نمی توانیم خطر جریان نفوذ در کشور را نادیده بگیریم.

نمی توان خطر جریان نفوذ در کشور را نادیده گرفت

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه دشمنان برای ضربه زدن به منافع ملت ایران، از هر حربه ای استفاده می کنند و یکی از راهکارهای استکبار جهانی، نفوذ در ارکان حاکمیت و تصمیم گیری و تصمیم سازی کشورهای مستقل و آزادی خواه است.

وی افزود: هدف از نفوذ دشمنان در ارکان تصمیم سازی کشورهای مختلف این است که روند تصمیم گیری در یک نظام حاکمیتی را مختل کرده و اجازه ندهند که مسوولان آن کشور، تصمیم های صحیح را در زمان های مناسب اتخاذ کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال شاهد بودیم که در اوج تحریم های کشور، ناگهان یک تصمیم اشتباه در بانک مرکزی موجب خالی شدن ذخایر ارزی کشور و فروش حجم زیادی سکه شد و همه این موارد نشان دهنده جریان نفوذ در کشور است.

بدری گفت: به همین دلیل باید همواره خطر جریان نفوذ را جدی بگیریم و اگر با این جریان برخورد قاطع صورت نگیرد، با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم شد.

وی بیان داشت: البته نمی خواهم بگویم که در مجلس و دولت و قوه قضاییه و یا دیگر ارکان مهم تصمیم گیری ما، جریان نفوذی حضور دارند و آنها به مسوولان ما خط می دهند، بلکه تاکید دارم که همواره باید هوشیاری خود را در برابر جریان نفوذ حفظ کرده و اجازه ندهیم که عوامل مزدور بیگانه، بر تصمیم گیری های کلان کشور اثرگذاری داشته باشند.

نماینده اردیبل در مجلس گفت: جریان نفوذ تلاش دارد تا با بزرگ نمایی قدرت دشمنان و نشان دادن چهره ای ضعیف و ناتوان از توان داخلی، ما در برابر خواسته های زورگویانه غرب تسلیم کنند و به همین دلیل است که می بینیم عده ای به طور بی وقفه بر ضرورت تصویب مسائلی چون برجام و FATF و CFT و پالرمو و یا اجرای طرح هایی چون 2030 تاکید داشته و مردم و مسوولان را می ترسانند که در صورت عدم تصویب و اجرای اینگونه طرح و لوایح دیکته شده از سوی غرب، با مشکلات بزرگی روبرو می شویم.

بدری تاکید کرد: راه مقابله با جریان نفوذ، بهره مندی از روحیه  انقلابی و جهادی است. ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که با دست های خالی و تنها با اتکا به توان داخلی و جوانان انقلابی، می توانیم در برابر بزرگ ترین تهدیدها و دشمنان ایستادگی کنیم و امروز و در جنگ اقتصادی نیز می توانیم با بهره مندی از این روحیه، مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه