English

وزیر سابق اطلاعات در گفتگوی تفصیلی با موج مطرح کرد؛(۳)

تشکیلات اطلاعاتی فرانسه در خودروسازی های ایران چه می کنند؟

وزیر سابق اطلاعات اهداف دشمنان در پیشبرد جریان نفوذ در کشور را با ذکر مصادیق تشریح کرد.

تشکیلات اطلاعاتی فرانسه در خودروسازی های ایران چه می کنند؟

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و جانشین دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا مهمان خبرگزاری موج بود و ضمن بازدید از این خبرگزاری، در گفتگویی تفصیلی به پرسش های خبرنگار ما پاسخ داد.

پس از انتشار بخش نخست مصاحبه حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی و نیز بخش دوم این گفتگوی تفصیلی، اکنون ادامه این نشست را با هم می خوانیم:

در بحث اقتصادی ما امروزه با مشکلات بسیاری روبه رو هستیم. آیا می توان گفت که بخشی از این مشکلات ناشی از توطئه دشمن در حوزه نفوذ است؟ به عنوان مثال در صنعت خودرو می بینیم اشکالات فراوان مدیریتی داریم. این اشکالات را چگونه می توان توجیه کرد؟

در دوره ای که در وزارت اطلاعات بودم در حوزه خودرو کار کردم. وقت گذاشته و در این زمینه مطالعه کردم. پس با مطالعه می گویم که دشمن می خواهد در صنعت خودرو سازی ما نفوذی را انجام دهد تا مدیران خودروسازی ما دچار اشتباه محاسباتی شوند و  بگویند نمی توانیم. دشمن روی این موضوع کار اطلاعاتی بسیار سنگین انجام داده و می دهد.

تشکیلات اطلاعاتی فرانسه در خودروسازی های ایران چه می کنند؟

کافی است بدانیم که از تشکیلات دستگاه اطلاعاتی فرانسه چه کسانی در خودروسازی های ما هستند؟ اینها اینجا چه کار می کنند؟ وظیفه اینها  این است که بگویند شما نمی توانید. هر جا خواستیم جلو برویم، به ما گفتند نمی توانید. اینجا باید کار اطلاعاتی قوی و جدی انجام دهیم.

در همین دوره بچه های علمی و انقلابی ما در صنعت خودرو طرح های متعددی را ارائه کردند. طرح های علمی و کارآمد. شما بروید نگاه کنید که با این طرح ها چه برخوردی شده و چه بازی هایی صورت گرفته است.

طرح دادند که فلان خودرو یا فلان قطعه را ما می توانیم طراحی و تولید کنیم. دستور هم دادند که این کار انجام شود، اما در نهایت جلویش را گرفتند و بازی های زیادی را صورت دادند.

با توجه به اینکه طبق قولی که به ما دادید، مصاحبه با جنابعالی در چند نوبت انجام می شود، به دلیل اهمیت موضوع جریان نفوذ ، این بحث را در اینجا موقتا متوقف کرده و دو سوال دیگر می پرسیم. انشاالله در جلسات آتی این موضوع را ادامه می دهیم. رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها درباره فتنه 98 هشدار داده اند. این فتنه را چگونه ارزیابی می کنید؟

فتنه 98 یک گردنه سخت است. سختی زیادی هم دارد. برای عبور از این گردنه سخت، باید پیرو ولایت باشیم و فرمایشات حضرت آقا را با دقت مطالعه و پیگیری و عمل کنیم. رهبر معظم انقلاب می فرمایند نیروهای ارزشی انقلاب باید آتش به اختیار عمل کنند. ما امروز در بحث های اقتصادی نیاز داریم که هماهنگ با نظام، آتش به اختیار عمل کنیم.

سوء تدبیر منشا برخی مشکلات است

همین وضع قیمت گوشت که امروز مردم را آزار می دهد، یک بحث پیچیده نیست. ما از توان صنعت تولید دامی کشور اطلاع داریم.  اصلا اینطوری نیست که در زمینه تامین گوشت مورد نیاز کشور بحران داشته باشیم. به طور قطع به غیر از سو تدبیر هیچ چیز دیگری نیست. با یک برنامه ریزی می شود کار را حل کرد. باید بچه های حزب اللهی بیایند سر کار.

ما در سال 98 یک گردنه سختی را در پیش داریم، با کمال تاسف باید گفت که همان قضیه نفوذ و اشتباه محاسباتی برای مسوولان ما اتفاق افتاد و اقداماتی که باید انجام می دادند را انجام ندادند.

پیش بینی شما از حوادث احتمالی چیست؟

ما این گردنه سخت را به فضل الهی و با هدایت رهبری طی می کنیم. نیاز به انجام کارهایی بود که در حال انجام شدن است. البته طی این مرحله هزینه هم دارد. باید هزینه های آن را هم بپردازیم. برای جنگ نظامی ما هزینه دادیم، در جنگ اقتصادی هم باید هزینه بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی