English

سردار شریف:

عملیات ترمیم پل‌ها و جاده‌های دائمی منطقه پس از رسیدن به شرایط مطمئن آغاز می شود

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: علی‌رغم احداث توأمان پل‌های موقت برای استفاده‌های لازم، پس از رسیدن به شرایط مطمئن و عادی، عملیات ترمیم و آماده‌سازی و یا ساخت پل‌ها و جاده‌های دائمی منطقه آغاز خواهد شد.

عملیات ترمیم پل‌ها و جاده‌های دائمی منطقه پس از رسیدن به شرایط مطمئن آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پی اقدام موفق و مؤثر اخیر سپاه در تخریب و ایجاد شکاف در برخی جاده‌ها و سازه‌ها برای گشایش مسیر آب‌های پرحجم انباشته شده در شمال شهر آق قلا، گفت: همانگونه که قبلاً هم در اخبار آمده بود، اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر کشور و استاندار گلستان و با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت، منجر به پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از آن در روند امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان عزیز شد.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام در نقاطی انجام شده که در مسیر آب‌های رها شده هیچ شهر و روستایی وجود نداشته باشد، افزود: آنچه برای سپاه و ستاد بحران استان در اولویت اقدامات قرار داشته و دارد، تسریع در خروج آب حتی برای یک ساعت زودتر است.

سردار شریف با اشاره به ضرورت تسریع در احداث و یا مرمت و آماده سازی پل‌ها و جاده‌ها، تصریح کرد: علی‌رغم احداث توأمان پل‌های موقت برای استفاده‌های لازم، پس از رسیدن به شرایط مطمئن و عادی، عملیات ترمیم و آماده‌سازی و یا ساخت پل‌ها و جاده‌های دائمی منطقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی سپاه گفت: امیدواریم با عزم و اراده فراگیر بین همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و نیروهای مسلح و هماهنگی و هم افزایی‌های موجود، با حل مشکلات ناشی از حادثه سیل، شاهد زندگی جاری و عادی مردم عزیز منطقه باشیم.‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه