English

گروه ویژه اقدام مالی تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران را تمدید کرد

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) به ایران چهار ماه دیگر فرصت داده است تا قوانین لازم برای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را تصویب کند.

گروه ویژه اقدام مالی تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران را تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، گروه ویژه اقدام مالی (FATF) امروز (جمعه) اعلام کرد که تا ماه ژوئن ۲۰۱۹ به ایران مهلت می‌دهد تا انتظاراتش را در زمینه مبارزه با تأمین مالی تروریسم و پولشویی برآورده کند.

بنا بر گزارش رویترز ، این گروه به ایران چهار ماه دیگر فرصت داده است تا قوانین لازم برای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم را تصویب کند.

این به معنای تعلیق اقدامات تقابلی FATF علیه ایران است. این نهاد بین‌المللی پیشتر در سال ۲۰۱۶ این اقدامات تقابلی علیه تهران را به حالت تعلیق درآورده بود.

گروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد که هنوز موارد ناتمامی درخصوص خواسته‌های این گروه از ایران وجود دارد و انتظار دارد که ایران هر چه سریع‌تر خط مشی خود را اصلاح کند.

این گروه در ادامه اعلام کرد که اگر ایران تا ژوئن 2019 قوانین مرتبط با استانداردهای FATF  را اجرایی نکند این گروه ارزیابی نظارتی خود از شعبات و نهادهای وابسته به موسسات مالی ایران را لازم‌الاجرا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سید ابراهیم میرپورفرد

    پس در چهار ماه آینده باید شاهد ادامه گرانی افسار گسیخته در کشور باشیم،زیرا حامیان تصویب FATF برای تحمیل FATF به ادامه گرانی خود ساخته و افسار گسیخته در کشور دامن خواهند زد تا با ایجاد نارضایتی در بین مردم ؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام را وادار به تصویب FATF نمایند یعنی همان کاری که برای تصویب برجام انجام دادند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه