English

نماینده کرج در مجلس خبر داد؛

لغو سخنرانی لاریجانی در کرج را به مراجع قضایی ارجاع داده ایم/باید شان روسای قوا را حفظ کنیم

نماینده کرج در مجلس از ارجاع موضوع لغو سخنرانی لاریجانی در کرج به مراجع قضایی خبر داد.

لغو سخنرانی لاریجانی در کرج را به مراجع قضایی ارجاع داده ایم/باید شان روسای قوا را حفظ کنیم

محمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، درباره حواشی ایجاد شده در مورد لغو سخنرانی لاریجانی در کرج اظهار داشت: تصمیم برای حضور آقای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کرج، یک تصمیم کشوری بوده است.

وی افزود: بنابراین اگر می خواهیم به یک تصمیم کشوری اعتراض و انتقاد کنیم، باید ابتدا با آن مجموعه کشوری تماس گرفته و دلایل خود را مطرح کنیم.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه در کف خیابان به یک تصمیم کشوری اعتراض کنیم و طومار جمع کنیم، آن هم بعد از چهل سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، هرگز به صلاح نیست.

کولیوند افزود: در این موضوع یک نکته بسیار مهم دیگر وجود دارد و آن هم نحوه اعتراض به رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس یک قوه و منتخب مردم است. ما باید پیش از اینکه کاری را انجام دهیم، شرایط را در نظر بگیریم. به ویژه اینکه ایران اسلامی در شرایط حساسی به سر می برد و دشمنان خارجی می خواهند ببینند ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چگونه رفتار می کنیم.

تعقیب قضایی توهین کنندگان به علی لاریجانی در کرج

وی بیان داشت: رییس مجلس به دلیل اینکه منتخب مردم از یک سو و منتخب نمایندگان ملت به عنوان رییس قوه مقننه است، به طور قطع جایگاه والایی دارد و باید شان روسای قوا را حفظ کنیم. حاکمیت به روسای قوا اعتماد دارد، بعد یک مجموعه و یک عده راه می افتند و می گویند ما به رییس مجلس اعتماد نداریم. اینگونه نمی شود کار کرد. این رفتارها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به صلاح نیست.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا با مخلان نظم در کرج برخورد می شود، گفت: موضوع توهین به رییس مجلس و ایجاد فضایی برای لغو سخنرانی لاریجانی در کرج در دست بررسی است و موضوع را به مراجع قضایی ارجاع داده ایم و به طور قطع این موضوع قاطعانه پیگیری می شود.

بیشتر بخوانیم:

بررسی علت لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج

وظیفه داریم از اقتدار و شأن و منزلت مجلس دفاع کنیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه