English

جانشین سازمان بسیج:

اگر مدیران ما امروز روحیه و عمل جهادی داشته باشند قطعاً از موانع عبور خواهند کرد

جانشین سازمان بسیج گفت: اگر مدیران ما امروز روحیه و عمل جهادی داشته باشد قطعاً از موانع عبور کرده و مشکلات کشور را حل می‌کنیم همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و دوره بعد از آن حجم خدمت‌رسانی و سازندگی در کشور را با عمل جهادی داشتیم.

اگر مدیران ما امروز روحیه و عمل جهادی داشته باشند قطعاً از موانع عبور خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد حسین سپهر  جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در نشست خبری پنجمین همایش سراسری مدیریت جهادی با بیان اینکه پنجمین همایش مدیریت جهادی فردا دوشنبه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور بیش از هزار مدیر جهادی برگزار می‌شود، اظهار کرد: ترویج و تقویت فرهنگ و عمل جهادی و انقلابی در بخش مدیران و مسئولان و آحاد کارکنان دستگاه‌های مختلف، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور و ارتقاء توانمندی جهادی با تربیت مدیران جهادی از جمله اهداف انجمن مدیریت جهادی است.

وی گفت: در همایش فردا که دستگاه‌های دولتی و بخش‌های تعاونی و خصوصی در برگزاری آن مشارکت کردند، ٢۵ مدیر برجسته و جهادی شناسایی شده و تقدیر و تجلیل می‌شوند.

جانشین سازمان بسیج افزود: برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی و سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی داریم و اعتقاد داریم همان گونه که در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک حرکت پر تلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست‌ها را دور زدیم و موانع را برچیدیم.

سپهر تصریح کرد: در چهلمین سال انقلاب می‌خواهیم کشوری الگو برای دیگران باشیم که این موضوع بدون مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شبهه نظامی بودن انجمن مدیریت جهادی و وابستگی آن به سپاه، گفت: انجمن مدیریت جهادی بدون استفاده از منابع دولتی و فقط با کمک بخش خصوصی و مردم و خیرین از همه ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده می‌کند این لباسی هم که بر تن دارم لباس جهاد و تفکر انقلابی است و لباسی است که با آن در ۴۰ سال گذشته با توسل به روحیه جهادی توانستیم مشکلات را دور بزنیم و بنده هم تنها نظامی عضو در این هیئت مدیره هستم.

سپهر تصریح کرد: سپاه یک نهاد انقلابی و مردمی است و در عرصه خدمت رسانی جهادی به مردم حضور دارد.

جانشین سازمان بسیج تصریح کرد: روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران، جزو شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در همایش ملی مدیریت جهادی است.

وی گفت: اگر مدیران ما امروز روحیه و عمل جهادی داشته باشد قطعاً از موانع عبور کرده و مشکلات کشور را حل می‌کنیم همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و دوره بعد از آن حجم خدمت‌رسانی و سازندگی در کشور را با عمل جهادی داشتیم، امروز هم توقع داریم همین مسیر مورد توجه قرار گیرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه