English

تشکر ویژه آیت الله آملی لاریجانی از رهبر انقلاب

آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: از مقام معظم رهبری به خاطر اعتمادی که فرمودند و بنده را لایق دانستند که بار دیگر به عضویت شورای نگهبان در آیم و بتوانم وظایفی را که بر عهده دارم به نحو احسن انجام دهم، تشکر ویژه می‌کنم.

تشکر ویژه  آیت الله آملی لاریجانی از رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله آملی لاریجانی عضو فقهای شورای نگهبان در جلسه معارفه اش در این شورا، گفت: از مقام معظم رهبری به خاطر اعتمادی که فرمودند و بنده را لایق دانستند که بار دیگر به عضویت شورای نگهبان در آیم و بتوانم وظایفی را که بر عهده دارم به نحو احسن انجام دهم، تشکر ویژه می‌کنم.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین با تشکر از ابراز لطف آیت الله جنتی، فقها و حقوقدانان شورای نگهبان به خود افزود: امروز بیش از ۱۷ سال از نخستین حضورم به عنوان عضو شورای نگهبان می‌گذرد دوره‌ای تقریبا هشت ساله که در این شورا ایفای مسئولیت کردم و متاسفانه عده‌ای از اعضای آن دوره دیگر در میان ما نیستند، از خداوند می‌خواهم آنان را رحمت کند و با پیامبر اکرم (ص) محشور فرماید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: خداوند به همه اعضای شورای نگهبان توفیق دهد تا در خدمت به نظام و ایفای مخلصانه مسئولیت‌ها موفق شوند.

بیشتر بخوانید:

جلسه معارفه آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه