English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

فتنه های دشمنان علیه ملت ایران هرگز به پایان نمی رسد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فتنه ها و توطئه ها و دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی علیه ملت ایران هرگز به پایان نمی رسد و انتهایی ندارد.

فتنه های دشمنان علیه ملت ایران هرگز به پایان نمی رسد

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: یک امر کلی و مفهومی وجود دارد و این است که تا زمانی که انقلاب به بالندگی و حرکت رو به رو رشد و رو به جلوی خود ادامه می دهد، به طور قطع فتنه ها علیه انقلاب نیز وجود خواهد داشت و دشمنان تلاش می کنند تا مانع از رشد و تعالی نظام اسلامی ما بشوند.

وی افزود: طی 40 سال اخیر همواره شاهد بودیم که دشمنان انواع فتنه ها را علیه ما تدارک دیدند که از آن جمله می توان به تحمیل جنگ، تحریم، تهدید، ترور، آشوب های خیابانی، تلاش برای ناراضی کردن مردم و غیره اشاره کرد. تلاش برای ایجاد توطئه علیه نظام و انقلاب و مردم ما همچنان نیز ادامه دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: بنابراین باید خود را آماده کنیم و مطمئن باشیم به هر میزانی که بالندگی نظام سریع تر باشد، فتنه ها نیز جدی تر خواهد بود و اگر در برابر توطئه ها خود را آماده نکنیم، با مشکلات بسیار جدی تری رو به رو خواهیم بود.

آزادی خواه گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند که باید هوشیار باشیم و بدانیم فتنه بزرگ تری نسبت به فتنه ۸۸ ما را تهدید می کند. معنی فرمایشات معظم له این است که اگر خود را از امروز آماده نکرده و هوشیار نباشیم، در دام فتنه های جدید گرفتار خواهیم شد.

وی بیان داشت: خوشبختانه پس از فتنه 88 شاهد افزایش آگاهی و هوشیاری مردم بوده ایم و از آن سال تاکنون بارها دشمنان تلاش کردند تا آشوب های جدیدی در ایران ایجاد کنند که هر بار توطئه آنها با شکست رو به رو شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر اینکه نباید تصور کنیم فتنه گران دست از سر انقلاب و ملت ایران بر می دارند، گفت: به طور قطع اگر فتنه گران داخلی و خارجی احساس کنند که مردم ما هوشیار نیستند و یا مسوولان نسبت به تهدیدها بی توجهی می کنند، به طور قطع فتنه بزرگ تری را علیه ما تدارک خواهند دید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه