English

نماینده قائمشهر در مجلس:

انتقال آب از شمال کشور به استان سمنان شوخی است

نماینده قائمشهر در مجلس گفت: انتقال آب از شمال کشور به استان سمنان یک شوخی بوده که طی سال های گذشته برای جلب رضایت مردم استان سمنان بارها مطرح شده است.

انتقال آب از شمال کشور به استان سمنان شوخی است

علی ادیانی راد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسوولان ما بدون توجه به تبعاتی که سخنان و وعده های آنها در جامعه دارد، مطالبی را مطرح می کنند که هیچ پایه علمی و عملی ندارد که از آن جمله می توان به وعده انتقال آب از شمال کشور به استان سمنان اشاره کرد.

وی افزود: تا به امروز هیچ یک از کارشناسان و مهندسان، عملیاتی بودن طرح انتقال آب از استان های شمالی به مرکز ایران از جمله استان سمنان را تایید نکرده اند، اما هر از چندگاهی یک مسوولی در سفر به استان سمنان و یا مناطق مرکزی به مردم وعده می دهد که از استان های شمالی به این مناطق آب منتقل می شود.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی در دوره ای یکی از مدیران ارشد اجرایی گفته بود، همانطور که از جنوب به شمال نفت و گاز منتقل می کنیم، می توانیم با استفاده از همین لوله های نفت و گاز، آب دریای خزر را به سمنان و مناطق مرکزی منتقل کنیم.

ادیانی راد گفت: انتقال آب از شمال کشور به استان سمنان با این توجیهات بیشتر یک شوخی است و به طور قطع عملیاتی نخواهد شد، به همین دلیل به مردم استان های شمالی گفتم که توجهی به این وعده ها نکنند و مطمئن باشند این وعده ها عملیاتی نخواهد شد و تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

نماینده قائمشهر در مجلس در پایان گفت: به طور قطع هر زمانی که دولت وعده های مختلف خود از جمله تورم یک رقمی را عملی کرد، می توان گفت به دیگر وعده های خود نیز جامه عمل می پوشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی