English

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مستند زیر صفر مرزی توهین به دفاع مقدس بود/ برخورد با مستند زیر صفر مرزی را از راه های قانونی پیگیری می کنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه محتوای مستند زیر صفر مرزی توهین به دفاع مقدس بود، گفت: برخورد با این مستند را از راه های قانونی پیگیری می کنیم.

مستند زیر صفر مرزی توهین به دفاع مقدس بود/ برخورد با مستند زیر صفر مرزی را از راه های قانونی پیگیری می کنیم

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: متاسفانه محتوای مستند زیر صفر مرزی توهین به رزمندگان، شهدا، ایثارگران و به طور کلی دفاع مقدس ملت ایران بود.

وی افزود: متاسفانه عوامل مستند زیر صفر مرزی واقعیت های دفاع مقدس را ندیدند. هیچ کس منکر این نیست که هر جنگی خسارت هایی دارد، اما نمی توان بدون در نظر گرفتن واقعیت ها، فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی یک ملت را زیر سوال برد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مهمترین واقعیت هایی که در مستند زیر صفر مرزی به آن توجه نشد، این است که جنگ تحمیلی برای ما دفاع مقدس بود و ما جنگ نکردیم و به دنبال جنگ هم نبودیم. اما در این مستند به طور مکرر این واقعیت انکارناپذیر، نادیده گرفته شد.

پژمان فر گفت: مردم ما با عشق و علاقه و برای باورهای خود در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند و این ایستادگی و شجاعت و شهامت، دفاع مقدس را رقم زد.

نصرالله پژمان‌فر مستند زیر صفر مرزی توهین به دفاع مقدس بود

آنهایی که قدرت و پول دارند، ارزش های ملت را هدف قرار داده اند

وی بیان داشت: متاسفانه در فضای مجازی و فضای نمایشی ما مسائل غیرواقعی مطرح می شود و کسانی که قدرت و پول دارند، مسائلی را به تصویر می کشند که واقعیت نداشته و ارزش های ملت را هدف قرار داده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برخی مطالب مطرح شده در مستند زیر صفر مرزی گفت: به هر کدام از رزمندگان دوران دفاع مقدس اگر این محتوا را نشان دهیم، به طور قطع نسبت به سازندگان مستند زیر صفر مرزی و کسانی که این حرکت ها را به راه می اندازند، انتقاد شدید خواهند کرد.

پژمان فر تاکید کرد: به طور قطع محتوای مستند زیر صفر مرزی توهینی به همه کسانی است که در طول دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و انقلاب و ایران اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا محتوای ارائه شده از سوی مستند زیر صفر مرزی را نمی توان در چارچوب اهداف و توطئه های جریان نفوذ تحلیل و بررسی کرد، گفت: به طور قطع اینها عقبه هایی دارند. عقبه های اینها همان کسانی هستند که تخریب را در برنامه خود قرار داده اند. اینها هم در خارج کشور فعال بوده و هم در داخل و در حال تخریب ارزش های ما هستند.

پژمان فر متذکر شد: دفاع مقدس بخشی از فرهنگ و باور مردم ما است و باید از آن حفاظت کنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان تاکید کرد: انتقادها نسبت به مستند زیر صفر مرزی را به نهادهای مربوطه منتقل کرده و برخورد با آن را از راه های قانونی پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

مزخرف گویی زیر صفر مرزی به بهانه نقد دفاع مقدس/ عوامل مستند زیر صفر مرزی منتظر دریافت دست خوش از کدام جشنواره خارجی هستند؟

مستند زیر صفر مرزی نقد خوش نشین ها از دفاع مقدس است/ در مستند زیر صفر مرزی حرف های زشتی درباره دفاع مقدس بیان شد

انتقاد فرزند شهید هاشمی از مستند زیر صفر مرزی/ مستند زیر صفر مرزی با سفارش وزارت نفت و با اهداف دیگری تولید شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه