English

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه:

ما در توهم نیستیم، اگر آقای قاسمی توهم دارند را نمی دانم

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما در توهم نیستیم، اگر آقای قاسمی توهم دارند را نمی دانم.

ما در توهم نیستیم، اگر آقای قاسمی توهم دارند را نمی دانم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در جلسه روز دوشنبه 28 آبان ماه بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه، وی در پاسخ به پرسشی درباره توییت جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی که خبر از نامه محسنی اژه ای معاون قوه قضاییه به دادستان تهران درباره اظهارات ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیرامون موضوع پولشویی بزرگ در کشور گفت: هرگز نامه ای از سوی قوه قضاییه به وزارت خارجه ارسال نشده و بیان این موضوع یا ناشی از سوء تفاهم است و یا توهم.

وی تاکید کرد که نماینده فوق پیش از این نیز سخنان کذب بیان کرده است.

در همین رابطه خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج از سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس پرسید که آیا محسنی اژه ای معاون قوه قضاییه در دیدار با اعضای فراکسیون ولایی از نامه نگاری با دادستان تهران درباره اظهارات جواد ظریف وزیر امور خارجه سخنی مطرح کرده است؟

نقوی حسینی در پاسخ اظهار داشت: ما سخنان آقای اژه ای را منعکس و از خودمان ادعایی را مطرح نکردیم.

وی افزود: آقای اژه ای در جلسه با اعضای فراکسیون ولایی گفتند من در ارتباط با این سخنان نامه نوشتم و درخواست کردم در مورد اظهارات ایشان توضیح خواسته شود و اگر صحت دارد و اگر ظریف تایید می کند ویدوئی که منتشر شده متعلق به ایشان است و این موضوع را تایید می کند و صدا گذاری اشتباهی صورت نگرفته، و اگر ظریف تایید کرد که این مطالب را گفته، از ایشان توضیح خواسته شود و هم اسناد و مدارک پولشویی مطالبه گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: حتی آقای اژه ای معتقد بود که ممکن است وزیر خارجه بگوید من این حرف ها را نزدم و باید در این زمینه ابتدا تحقیق شود و اگر این سخنان متعلق به آقای ظریف بود و وی این حرف ها را تایید کرد، سپس از او مدرک و مستندات بخواهند.

نقوی حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا سخنگوی وزارت امور خارجه می گوید طرح این موضوعی توهم است، گفت: ما که در توهم نیستیم، اگر ایشان در توهم است را نمی دانم. ما عین مطالب مطرح شده در جلسه با معاون قوه قضاییه را مطرح کردیم و نگفتیم که به آقای ظریف نامه نوشته شده و آقای اژه ای نیز تایید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه