English

نماینده شاهین شهر در گفتگو با موج؛

این بار با ظریف تعارف نداریم

نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر امور خارجه گفت: این بار با ظریف بابت اتهام بزرگ پولشویی به جمهوری اسلامی تعارف نخواهیم کرد.

این بار با ظریف تعارف نداریم

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهارداشت: بارها به دلیل مواضع و اقدامات وزارت خارجه خواستیم وزیر خارجه را استیضاح کنیم، اما هر بار برای حفظ مصالح نظام و اینکه وزارت خارجه در پیکان مبارزه با توطئه های مثلث شوم رژیم صهیونیستی، آمریکا و حکومت های مرتجع منطقه ای قرار دارد، دست نگاه داشتیم.

وی افزود: مسائل مختلفی چون برجام و ... وجود دارد که هر کدام از آنها به تنهایی برای استیضاح وزیر خارجه کافی بود، اما نخواستیم در داخل تنش ها را افزایش  داده و به دشمنان کد بدهیم که با وجود شرایط حساس کشور، مدیران ما با هم اختلاف نظر دارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اما زمانی که می بینیم وزیر دولت ایران به راحتی اتهام بزرگ پولشویی را به کشور و نظام وارد می کند، نمی توانیم سکوت کنیم و این بار با ظریف تعارف نخواهیم کرد.

حاجی دلیگانی گفت: به همین دلیل طرح استیضاح وزیر خارجه را آماده کردیم و هم اکنون در مجلس در حال جامع آوری امضا برای این طرح هستیم و با قدرت آن را پیگیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی