English

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

دولتمردان خیانت آمریکا را فراموش نکنند

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دولتمردان توطئه و خیانت های آمریکا علیه انقلاب و ملت را فراموش نکنند.

دولتمردان خیانت آمریکا را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید، هاشمی در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های استان مازندران ضمن یاد آوری به دولت مردان مبنی بر فراموش نکردن توطئه های آمریکا گفت: اولین حکومت و دولتی که از ابتدای انقلاب پنهان و آشکار شروع به مخالفت با انقلاب اسلامی کرد و در این چهل یا پنجاه سال گذشته از هیچ خیانت، توطئه و تهدیدی علیه ملت ایران دریغ نکرده است دولت آمریکا است.

هاشمی افزود: آنهایی که خیال می کنند رابطه با آمریکا، مذاکره با آمریکا، دوستی با آمریکا، شّر آمریکا را از این کشور دفع می کند و مشکل کشور را حل خواهد کرد به اسناد بجا مانده از توطئه های استکبار مراجعه نمایند یا به آیه 120 سوره بقره مراجعه نمایند که خداوند متعال به پیامبر اسلام می فرماید وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ  قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ. (هرگز نتوانسته یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی؛ بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت).

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سوال من این است مگر آمریکایی ها بعد از انقلاب در این کشور سفارت نداشته اند؟ مامورین آنها در این مملکت زندگی نمی کردند؟ رفت و آمد نداشته اند؟ چه چیزی باعث شد که انقلاب دوم اتفاق افتاد، بیش از 100 جلد کتاب از اسناد توطئه آمریکا علیه انقلاب منتشر شده است که می تواند تجربه تاریخی مناسبی برای دولت مردان مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا باشد.

هاشمی افزود: انقلاب اسلامی چون دارای ایده، اندیشه و ایدئولوژی بود ابر قدرت ها  نمی توانستند چنین انقلابی را تحمل کنند لذا در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کردند و از آن زمان تاکنون صف آرایی آنها بیشتر ولی با بصیرت و مقاومت ملت شجاع ایران و امداد های الهی این انقلاب نوپا به موثر ترین کشور های منطقه تبدیل شده و انشاء الله شاهد افول و نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه