English

خبر خوش برای قهرمانان مسابقات جهانی و آسیایی

با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، کلیه مدال‌آوران مسابقات جهانی و آسیایی با موافقت فرمانده کل قوا از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

خبر خوش برای قهرمانان مسابقات جهانی و آسیایی

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح امروز سه شنبه 15 آبان ماه در بیانیه ای اعلام کرد : با موافقت مقام معظم فرماندهی کل قوا، علاوه بر نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک و نفرات اول و دوم مسابقات جهانی، اول مسابقات آسیایی، نفرات سوم مسابقات جهانی و نفرات دوم و سوم آسیایی نیز در شمول مقررات سرباز قهرمان قرار گرفته، از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می شوند.

معاونت نیروی انسانی ستاد کل با صدور اطلاعیه ای اعلام داشت: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم فرماندهی کل قوا علاوه بر ورزشکاران مدال آور که در عرصه جهانی و آسیایی موفق به اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نام ایران اسلامی شده اند، من‌بعد نفرات سوم مسابقات جهانی و نفرات دوم و سوم مسابقات آسیایی نیز در شمول مقررات سرباز قهرمان قرار گرفته و از انجام خدمت دوره ضرورت معاف خواهند شد.

تا قبل از این صرفا نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک، نفرات اول و دوم مسابقات جهانی و نفرات اول بازی های آسیایی مشمول تسهیلات سرباز قهرمان بوده و از انجام خدمت ضرورت معاف می شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه