English

مکارم شیرازی:

دشمنان بدانند اگر به فکر تهاجم نظامی باشند ضربه سختی دریافت می کنند

یک مرجع تقلید تاکید کرد: دشمنان بدانند اگر به فکر تهاجم نظامی باشند ضربه سختی از جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌کنند.

دشمنان بدانند اگر به فکر تهاجم نظامی باشند ضربه سختی دریافت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار شماری از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: با توجه به دشمنانی که نظام ما در داخل و خارج دارد، باید روز به روز آمادگی خود را چه به لحاظ نظامی و دفاعی و چه به لحاظ علمی، فرهنگی و اقتصادی ارتقا دهیم.

وی با بیان این که دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و ملت، همه توان خود را به کار گرفته اند، عنوان کرد: دشمنان ما در سابق مدام دم از گزینه‌های روی میز می‌زدند و از گزینه نظامی سخن به میان می‌آوردند، اما امروز کلمه‌ای از گزینه نظامی نمی‌گویند چرا که اولا توانمندی‌های ما را می‌دانند و ثانیا این گزینه خریداری ندارد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: دشمنان بدانند اگر به فکر تهاجم نظامی باشند ضربه سختی از جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی روی آوردن دشمنان بویژه آمریکا به گزینه تحریم را به دلیل ناامیدی از گزینه نظامی ارزیابی و تصریح کرد: به عقیده ما آمریکا در این عرصه نیز شکست خواهد خورد و از تحریم طرفی نخواهد بست.

وی تحریم را حربه افراد ضعیف و ناتوان دانست و عنوان کرد: تحریم در فضای بین‌الملل نیز برای آمریکا منفوریت ایجاد می‌کند و روزی معلوم خواهد شد که این تحریم ها چقدر به زیان خودشان بوده است؛ از سویی دیگر تحریم ایران برای خود غربی‌ ها و شرکت هایشان نیز خسارت آفرین است.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ارتباط مقوله امنیت و دفاع با مساله مهم مهدویت، به آیه شریفه «وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» استناد کرد و گفت: بر اساس این آیه شریفه، صالحان متصدی امور خواهند بود؛ صلاحیت تنها مربوط به تقوا نیست، بلکه جمیع جهات مد نظر است، برنامه های دفاعی زمینه ساز عبادی الصالحون است و تحقق عبادی الصالحون نیز زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه