English

نماینده شاهین شهر در گفتگو با موج؛

دولت درگیر سهم خواهی های درون گروهی شده است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس درباره عدم معرفی وزرای اقتصاد و کار گفت: به نظر می رسد که دولت درگیر سهم خواهی های درون گروهی شده است.

دولت درگیر سهم خواهی های درون گروهی شده است

حسینعلی حاجی دلیگانی در پاسخ به پرسش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج مبنی بر اینکه چرا هنوز وزرای اقتصاد و کار که از سوی مجلس استیضاح شده اند، به مجلس معرفی نشده اند، گفت: به نظر می رسد که دولت و شخص رییس جمهور درگیر سهم خواهی های درون گروهی شده اند.

وی افزود: برای معرفی وزرای پیشنهادی بسیار دیر شده، یا معرفی وزرای وزارتخانه هایی که با سرپرست اداره می شود برای دولت اهمیتی ندارد و یا اینکه درگیر سهم خواهی ها شده اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تداوم این روند جای گلایه بسیاری دارد و انتظار داشتیم که در شرایط فعلی اقتصادی کشور، دولت هر چه سریع تر وزرای اقتصاد و کار را به مجلس معرفی می کرد.

حاجی دلیگانی گفت: در حال حاضر دو وزارتخانه اقتصاد و کار با سرپرست اداره می شود و دو وزارتخانه دیگر هم در معرض استیضاح هستند. در چنین شرایطی بی توجهی دولت در معرفی وزرای پیشنهادی جای تعجب دارد.

مجلس به وظیفه خود به درستی عمل نمی کند

وی بیان داشت: از سوی دیگر مجلس نیز به وظیفه خود به درستی عمل نمی کند و هیات رییسه نیز کوتاهی های بسیاری در این زمینه داشته و مانع ایجاد می کند تا نمایندگان به وظیفه خود عمل کنند.

حاجی دلیگانی در پاسخ به این پرسش که چه نظری درباره معرفی محمد شریعتمداری وزیر فعلی صنعت برای وزارت کار دارد، گفت: ایشان آدم خوبی است. اما توانمند نیست و با این پیشنهاد مخالف هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه