English

عضو هیات رییسه مجلس خبر داد

برگزاری جلسه غیر علنی مجلس با حضور وزرای اقتصادی/ احتمال معرفی وزرای پیشنهادی در این هفته

عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور سه مدیر اقتصادی در جلسه روز سه شنبه خبر داد.

برگزاری جلسه غیر علنی مجلس با حضور وزرای اقتصادی/ احتمال معرفی وزرای پیشنهادی در این هفته

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس اقتصادی، روز سه شنبه بخشی از صحن علنی مجلس به صورت غیر علنی برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسه محمد شریعتمداری وزیر صنعت، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و حجتی وزیر جهاد کشاورزی توضیحاتی درباره شرایط اقتصادی کشور برای نمایندگان ارائه خواهند داد.

نماینده مردم رودسر در خانه ملت افزود: مقرر شد در این جلسه آخرین برنامه های سه وزارتخانه فوق در جهت کنترل بازار، مقابله با احتکار، حمایت از کشاورزی و تولید داخلی، مبارزه با قاچاق کالا و بالاخره پنج بسته پیشنهادی دولت برای دوران پساتحریم از سوی نمایندگان دولت برای مجلسیان تشریح شود.

عباسی در خصوص اینکه چه زمانی دولت می خواهد وزارتخانه هایی که به دلیل استیضاح وزرای قبلی با سرپرست اداره می شوند را تعیین تکلیف کند؟ گفت: شنیده ایم که این هفته تکلیف وزراتخانه های اقتصاد و کار با معرفی وزرای پیشنهادی مشخص می شود.

وی ادامه داد: البته منتظر تعیین تکلیف دو وزارتخانه راه و شهرسازی و همچنین صنعت که گفته می شود وزرای آنها استعفا داده اند نیز هستیم.

عباسی در پایان تاکید کرد: در شرایطی که با جنگ تمام عیار اقتصادی روبه رو هستیم، به صلاح نیست که چهار وزارتخانه حساس اقتصادی کشور، فاقد وزیر بوده و یا وزیر آن استعفا داده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه