English

دومین طرح استیضاح وزیر صنعت تقدیم هیات رییسه شد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح‌های استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

دومین طرح استیضاح وزیر صنعت تقدیم هیات رییسه شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح شریعتمداری در مجلس، گفت: چندی پیش طرح استیضاح شریعتمداری وزیر «صمت» از سوی حدود 70 تن از نمایندگان مجلس با محوریت نابه‌سامانی‌های بازار خودرو و رکود در بخش تولید تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد.

وی افزود: کنار طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که هفته گذشته تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد، طرح استیضاح دیگری با برخی موضوعات مشابه از سوی حدود 12 تن از نمایندگان مجلس تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه دو طرح برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت و با امضاهای گوناگون تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده، بنابراین طبق آیین‌نامه هر دو طرح استیضاح باید برای رسیدگی به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شود که ما در هیئت‌‌رئیسه این طرح‌ها را به کمیسیون صنایع ارجاع داده‌ایم.

باج‌خواهی در استیضاح شریعتمداری مطرح نیست

یوسف‌نژاد تأکید کرد: طرح‌‌های استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع داده‌ایم تا آنها را تعیین تکلیف کرده و نهایتاً در قالب یک طرح استیضاح، تقدیم هیئت‌رئیسه شود. عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هدف عمده استیضاح‌کنندگان وزرا، به‌خصوص وزیر صنعت، معدن و تجارت بهبود وضع اقتصادی و به‌ویژه حوزه تولید و صنعت است و خدای ناکرده باج‌خواهی در میان نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه