English

قاسمی:

بیانیه کمیته وزارتى چهارجانبه عربى علیه ایران ناشی از توهم و توهین آمیز است

سخنگوى وزارت امور خارجه کشورمان اتهامات وارد شده به ایران در بیانیه هشتمین نشست کمیته وزارتى چهارجانبه عربى را ناشی از توهم و توهین آمیز خواند.

بیانیه کمیته وزارتى چهارجانبه عربى علیه ایران ناشی از توهم و توهین آمیز است

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام قاسمی سخنگوى وزارت امور خارجه کشورمان با ردّ صریح اتهامات وارده در بیانیه هشتمین نشست کمیته وزارتى چهارجانبه عربى که در حاشیه نشست هاى مقدماتى اجلاس سران اتحادیه عرب برگزار شد، این اتهامات را واهى، بى اساس و ناشی از توهم و توهین آمیز خواند.

بهرام قاسمى با اشاره به مبنا قرار دادن رویکرد خصمانه و مخرّب برخی افکار هدایت کننده و نادرست در این بیانیه، از اینکه برخى کشورها همچنان از سر ناآگاهی بر موضع دشمنى و استمرار حرکت اشتباه فرسایشى خود در مقابل جمهورى اسلامى ایران اصرار مى ورزند و دشمن اصلی و مشترک امت اسلامی را به فراموشی سپرده اند ابراز تأسف کرد.

سخنگوى دستگاه دیپلماسى تأکید کرد: تمام موارد مذکور در بیانیه کمیته چهارجانبه عربى که با حضور دبیرکل اتحادیه عرب برگزار شده است، دروغ، بى پایه و اساس و در ادامه روندى است که متأسفانه منطقه را بیش از پیش از رسیدن به ثبات و آرامش دور می کند.

قاسمی در پایان ابراز امیدواری کرد که اجلاس سران اتحادیه عرب که قرار است طى چند روز آینده برگزار شود، بتواند در شناخت عوامل موثر و اصلى ثبات زا در منطقه بدور از استانداردهای چند گانه به شناختی عمیق و دقیق از علل بحران های کنونی و با واقع بینى مبتنى بر تاریخ سیاسى منطقه در جهت همگرایى کشورهای عربی و اسلامی گام بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه