English

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد

سفر ظریف به ترکیه، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که محمدجواد ظریف وزیر خارجه به ترکیه، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان سفر می‌کند.

سفر ظریف به ترکیه، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به ترکیه، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان سفر می‌کند.
وی افزود: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه فردا (سه‌شنبه) به منظور پیگیری تحولات سوریه و بررسی روند آستانه و نیز همراهی رئیس جمهوری در اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه به آنکارا سفر می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین گفت: وزیر امور خارجه در سفر به آنکارا، در نشست وزرای خارجه ترکیه، ایران و روسیه با موضوع سوریه نیز شرکت خواهد کرد. بررسی تحولات سوریه و پیگیری توافقات آستانه محور گفت‌وگوهای وزرای خارجه سه کشور خواهد بود. در این نشست دستورکار اجلاس سران سه کشور نیز مورد گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

قاسمی همچنین افزود: وزیر امور خارجه پس از آن و در ادامه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای شرکت در اجلاس میان دوره ای وزرای امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد (نم) به باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، سفر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: وزیر امور خارجه همچنین بعد از شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه عدم تعهد، و در بعد از ظهر جمعه به دعوت رسمی مقامات جمهوری خودمختار نخجوان به این جمهوری خودمختار سفر و با مقامات عالی رتبه آن منطقه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه