English

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:

ملت ایران فریب حمایت‌های دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نمی خورد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: این ملت سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس را دشمنان خود می‌داند و فریب حمایت‌های دروغین آن‌ها را نمی‌خورد.

ملت ایران فریب حمایت‌های دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نمی خورد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام علی شیرازی عصر امروز در راهپیمایی مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محکومیت اقدامات چند روز اخیر اغتشاش‌گران، اظهار کرد: ملت ایران بنا به جنایات 40 ساله‌ای که دولت‌های وقت آمریکا علیه ملت ایران کردند، دولت این کشور را دشمن شماره یک خود می‌داند.

وی افزود: این ملت سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس را دشمنان خود می‌داند و فریب حمایت‌های دروغین آن‌ها را نمی‌خورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: ملت‌های منطقه غرب آسیا از ویژگی‌های شجاعت، بصیرت، شهادت‌طلبی، ایمان و عزت ملت ایران الگو گرفته‌اند و در مقابل جبهه استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران حاضر است تا آخرین قطره خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون صدها هزار شهید است کند، مسؤولان کشور نیز همانند قوای مسلح، باید همواره آماده خدمت گذاری به این ملت باشند.

شیرازی بابیان اینکه مردم در کنار مسؤولان در مقابل جبهه استکبار ایستادگی می‌کنند، اظهار داشت: سال‌هاست که با امام خمینی(ره) پیمان بسته‌ایم که تا یک ظالم در کاخ سفید باقی است، در دفاع از ملت‌های مظلوم و جهاد در راه خدا از پای ننشینیم.

وی به ترس ارتش آمریکا از رزمندگان ایرانی در سوریه اشاره کرد و بابیان خاطره‌ای گفت: ارتش آمریکا تهدید کرده بود که اگر رزمندگان مقاومت به محدوده تحت کنترل آمریکا در سوریه وارد شوند همه رزمندگان را خواهند کشت، اما وقتی رزمندگان ایرانی وارد این محدوده شدند از ترسشان یک گلوله هم شلیک نکردند و یک رزمنده ایرانی هم زخمی نشد.

ملت ایران هرگز از ترقه‌بازی عده‌ای اغتشاش‌گر نمی‌ترسد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس خطاب به فتنه‌گران اغتشاشات اخیر، گفت: شماها نوکر آمریکا هم نیستید، ملت ایران هرگز از ترقه‌بازی عده‌ای اغتشاش‌گر نمی‌ترسد و با حضور پرقدرت در صحنه‌های مختلف، آرزوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در تضعیف انقلاب اسلامی محقق نخواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران در حوادث 40 سال اخیر از جمله دفاع مقدس، قائله‌ استان‌های مرزی و تحریم‌های اقتصادی آب‌دیده شده است، البته مسؤولان نیز در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه