English

مجلس با تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس که پس از گذشت ۲۸ سال از پایان جنگ تحمیلی به فکر ایجاد وزارت شهدا و ایثارگران افتاده بودند با اکثریت قاطع مخالفت کرد.

مجلس با تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس در قالب طرحی خواستار تبدیل بنیاد شهید به وزارت امور شهدا و ایثارگران شده بودند که از ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه ۶۲ رای موافق، ۷۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع به این درخواست داده شد.

حسن نوروزی در دفاع از این پیشنهاد گفت: قبول داریم که قانون برنامه ششم توسعه مخالف افزایش ساختار دولت است، ما هم خواستار تبدیل بنیاد شهید به وزارتخانه با امکانات و بودجه موجود هستیم.

مقدسی در مخالفت با این درخواست گفت: حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران از طریق تولید ساختار جدید امکانپذیر نیست؛ بلکه باید ساختار موجود به بنیاد شهید را اگر ایراد دارد اصلاح و به خانواده شهدا و ایثارگران تسهیلات مورد نیازشان را ارائه دهیم.

نصرالله پژمانفر در موافقت با این پیشنهاد گفت:  ادله نماینده مخالف ضرورت تشکیل این ساختار را تایید کرد. در کشور سه میلیون خانواده ایثارگر و شهید داریم. به همین دلیل لزوم ارتقای ساختار بنیاد شهید به وزارتخانه ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه