English

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

دغدغه همه ما باید رفع بیکاری جوانان استان باشد

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به نرخ بیکاری در لرستان نیز افزود: دغدغه همه ما باید رفع بیکاری جوانان استان باشد که امید می‌رود در این سفرها و بازدیدهای مقامات کشوری اتفاقات موثری دراین زمینه اشتغال صورت گیرد.

دغدغه همه ما باید رفع بیکاری جوانان استان باشد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد بیرانوندی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی از ماهی در قفس در سد ایوشان، اظهار کرد: جلسات مستمری با اعضای کمیسیون کشاورزی  مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم و طبق بازدیدهای میدانی از ظرفیت موجود در بخش کشاورزی و شیلات از اعضای کمیسیون خواسته شد که به‌صورت ویژه از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توجه به ظرفیت موجود در استان را خواستار شئند.

وی با اشاره به نرخ بیکاری در لرستان نیز  افزود: دغدغه همه ما باید رفع بیکاری جوانان استان باشد که امید می‌رود در این سفرها و بازدیدهای مقامات کشوری اتفاقات موثری دراین زمینه اشتغال صورت گیرد.

لرستان دارای بارش‌های نسبتا مناسب و دارای آب‌های روان است

وی با اشاره به این‌که «لرستان دارای بارش‌های نسبتا مناسب و دارای آب‌های روان است»، تصریح کرد: استان از نظر بارش‌های باران و منابع آبی در کشور رتبه مناسبی دارد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: میانگین کشت‌های آبی ما در کشور 23درصد است و از طرفی با وجود آب‌های موجود متاسفانه تناسبی با توسعه بخش کشاورزی ندارد؛ بنابراین باید تلاش کرد که شرایط موجود را تغییر دهیم و به شرایط مطلوب‌تری دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه