English

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ادغام دو وزارتخانه راه و مسکن با هم کار بسیار اشتباهی بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با ادغام دو وزارتخانه راه و مسکن بایکدیگر مخالف بودیم ولی مجلس آن راتصویب کرد؛ ادغام این دو وزارتخانه باهم کار بسیار اشتباهی بود.

ادغام دو وزارتخانه راه و مسکن با هم کار بسیار اشتباهی بود

به گزارش خبرگزاری موج، نادر قاضی‌پور در مراسم بزرگداشت روز ملی راهداری وحمل ونقل که در سالن اداره برق در ارومیه برگزارشد، هم‌چنین با اشاره به اهمیت حمل ونقل و توسعه اقتصادی کشور که وابسته به حمل و نقل و راهداران و رانندگان است، تصریح کرد: دولت باید توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشد.

وی میزان به اثرات تصادفات اشاره کرد و گفت:‌ از دست رفتن نیروی انسانی مشکلات زیادی  برای خانواده‌های قربانیان به دنبال دارد و باید در ایران حتی یک نفر هم در اثر تصادفات جاده‌ای کشته نشود.

مبارزه با فساد اخلاقی واعتیاد باید اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد اخلاقی واعتیاد ،امربه معروف ونهی از منکر باید اولویت کاری مسئولان قرار گیرد وفرد به فرد جامعه باید بافساد اخلاقی مبارزه کنند.

در ادامه کیا رئیس انجمن های صنفی شرکت‌های حمل ونقل کالا آذربایجان غربی افزود: سازمان حمل نقل در جامعه ما اهمیت بسیاری دارد و راهداران همواره در هر شرایطی در خدمت مردم بودند.

وی ادامه داد: وام‌هایی که با سود ۲۵ درصد برای نوسازی عمومی و وارد کردن کامیون‌ها اختصاص داده شده توجیح اقتصادی برای حمل ونقل و رانندگان ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه