English

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پاسخ به موج

قطعیتی در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی وجود ندارد

علیرضابیگی گفت: هنوز قطعیتی در مورد استیضاح آخوندی در مجلس وجود ندارد و ممکن است در نهایت نمایندگان به طرح سوال از وزیر رضایت دهند.

قطعیتی در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی وجود ندارد

احمد علیرضا بیگی درباره علت طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج گفت: بحث استیضاح آخوندی پس از تخریب بیمارستان‌ها و ساختمان ها در زلزله کرمانشاه مطرح شد. زیرا این بناها در دوره وزارت ایشان ساخته شدند لذا آنچه به وقوع پیوسته نتیجه عدم نظارت صحیح بر روند ساخت و سازها بوده است.

وی تاکید کرد: به دنبال خسارات مادی و معنوی که در نتیجه تخریب این ساختمان به وجود آمد، مجلس مصمم به واکنش شد. زیرا وظیفه قانونی مجلس نظارت بر اجرای مقررات توسط قوه مجریه است.

نماینده مردم تبریز در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود قبل از طرح استیضاح آخوندی برای این موضوع، طرح سوال از وزیر مطرح می‌شود تصریح کرد: تصمیم گیری درباره استیضاح و یا سوال از وزیر بسته به جمع بندی کمیسیون‌های بهداشت و عمران مجلس دارد که قرار این جمع بندی هفته آینده ارائه شود. لذا ممکن است در نهایت با حضور وزیر در مجلس و اقناع نمایندگان، طرح مختومه گردد. 

استیضاح وزیر کشور در شرایط کنونی به صلاح نیست

علیرضابیگی در خصوص طرح استیضاح وزیر کشور که در حال حاضر از طرف نمایندگان عنوان شده است اظهار داشت: من هنوز در جریان علت استیضاح رحمانی فضلی قرار نگرفته‌ام اما به نظرم با توجه به نقشی که وزیر کشور در امداد و نجات و ساماندهی به مناطق زلزله کرمانشاه دارد، استیضاح وی در شرایط کنونی درست نیست. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه