English

سردار غلام حسین غیب پرور:

بسیجیان ما در رکاب رهبری هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اعتلای بسیج را در خدمت رسانی به مردم برشمرد و تاکید کرد: بسیجیان ما در رکاب رهبری هستند.

بسیجیان ما در رکاب رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه بسیجیان ما در رکاب رهبری هستند گفت: ما راهی که امام خمینی(ره) و رهبری برای ما ترسیم کردند را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: راه امام راحل با پیامبر اکرم (ص) اشتراکات بسیاری دارد، اگر رسول اکرم در چنین روزی از مکه به مدینه هجرت نمی کردند چیزی از اسلام باقی نمی ماند و اگر امام راحل انقلاب نمی کردند، امروز چیزی از نهضت اسلامی وجود نداشت.

سردار غیب پرور تصریح کرد: بسیج زمانی می تواند به حرکت نقش آفرین خود ادامه دهد که معتقد به حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی باشد و انقلاب اسلامی تا زمانی که تفکر بسیجی در آن وجود داشته باشد راه رشد را طی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حرکت مستمر بسیج دارای ویژگی‌های متعددی است، گفت: اول اینکه در راه ولایت است و بدون ولایت چیزی ندارد. بسیجی شرایط را خوب می فهمد و دارای درک بالاست.

غیب پرور دشمن ستیزی را یکی دیگر از ویژگی های بسیج دانست 

سردار غیب پرور دشمن ستیزی را یکی دیگر از ویژگی های بسیج دانست و گفت: افتخار بسیج خدمت به مردم است و در حادثه زلزله در غرب کشور این مسئله به خوبی مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما اعتلای بسیج را در خدمت رسانی به مردم می دانیم. بسیجی باید بداند در دوران غیبت باید خود و جامعه را برای آمدن امام زمان(عج) آماده کند زیرا قرار است برای حکومت جهانی عدالت گستر آماده شود.

وی افزود: دشمنان نمی خواهند نامی از اسلام باشند و از روز اول پیروزی انقلاب به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران بودند اما ملت ما آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت های ظالم منطقه را به خوبی می شناسد و فریب نمی خورد.

سردار غیب پرور در پایان تاکید کرد: حیات بسیجی در حرکت و استمرار در راه حق طلبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه