English

افتتاح نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس

نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه وقف دوشنبه افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی شیری مسئول اجرایی نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه از دوشنبه 29 آبان‌ماه تا هشتم آذرماه به مناسبت دهه وقف در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 10 صبح دوشنبه 29 آبان ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه گزارش عملکرد هشت ساله سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

مسئول اجرایی نمایشگاه سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس شورای اسلامی درباره آثار حاضر در این نمایشگاه گفت: 9 تابلو آمار گزارش عملکرد سازمان اوقاف در قالب اینفوگرافی و 16 تابلوی گزارش عملکرد در این نمایشگاه در معرض دید بینندگان قرار خواهد گرفت.

شیری با اشاره به اینکه 46 تابلو از پروژه‌های عمرانی امامزادگان در این نمایشگاه وجود دارد، تاکید کرد: هر یک از این تابلوها سه بخش قبل از عملیات عمرانی، در حین عملیات عمرانی و بعد از عملیات عمرانی امامزاده مورد نظر را به تصویر کشیده است.

وی با بیان اینکه هشت تابلو در این نمایشگاه از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره سنت حسنه وقف در معرض دید نمایندگان ملت قرار گرفته، گفت: در سه تابلو نرم‌افزارهای تولیدی سایت راسخون و در هفت تابلو نرم‌افزارهای تولیدی سازمان اوقاف به تصویر کشیده شده است.

مسئول اجرایی نمایشگاه سازمان اوقاف و امور خیریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 10 تابلو منتخب از کمپین بزرگ همه واقف باشیم برای این نمایشگاه انتحاب شد، تصریح کرد: در حال حاضر آثار تولیدی این کمپین با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سازه‌های شهری پایتخت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شیری افزود: 25 تابلو از پروژه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی موقوفات و 20 تابلو از معاونت فرهنگی سازمان اوقاف در موضوعات فرهنگی و وقفی در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید.

وی مطلع شدن نمایندگان از عملکرد سازمان اوقاف در حوزه‌های مختلف موقوفات و بقاع متبرکه را از ویژگی‌های این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان اوقاف در حوزه‌های امور اوقافی، بهره‌وری اقتصادی، معاونت فرهنگی و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه حاضر هستند و با اتصال به سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه