English

خجسته در دیدار با کاردار اردن:

بسیاری از کشورهای مسلمان مورد هجمه تکفیری‌ها قرار گرفته‌اند

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اردن گفت: امروزه بسیاری از کشورهای مسلمان چون سوریه، یمن، عراق و بحرین در مورد هجمه تکفیری‌ها قرار گرفته‌اند که وحدت و انسجام امت اسلامی می‌تواند در تقویت صلح و دوستی میان مسلمانان و مقابله با دشمنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

بسیاری از کشورهای مسلمان مورد هجمه تکفیری‌ها قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای، امیر خجسته، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اردن صبح امروز با محمد الخالدی، کاردار اردن در تهران دیدار و گفت و گو کرد.

خجسته در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه دو کشور جمهوری اسلامی ایران و اردن پیشینه اسلامی، ملی و  فرهنگی قدیمی دارند گفت: امت اسلامی جهان و ملت آزادی خواه دنیا از دو کشور ایران و اردن انتظار بیشتری در جهت ایجاد صلح، آرامش و دوستی دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ما کشور اردن را کشور اسلامی بزرگی می‌دانیم که می‌تواند همانند جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه و جهان تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط و تحولات کنونی منطقه اظهار داشت: امروزه بسیاری از کشورهای مسلمان چون سوریه، یمن، عراق و بحرین در مورد هجمه تکفیری‌ها قرار گرفته‌اند که وحدت و انسجام امت اسلامی می‌تواند در تقویت صلح و دوستی میان مسلمانان و مقابله با دشمنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اردن در پایان از گسترش همکاری‌های پارلمانی به ویژه استفاده از ظرفیت گروه‌های دوستی پارلمانی ایران و اردن استقبال کرد.

گسترش سفر و دیدارها میان ایران و اردن در ایجاد صلح و ثبات در منطقه مؤثر است

کاردار اردن در تهران: گسترش سفر و دیدارها میان ایران و اردن در ایجاد صلح و ثبات در منطقه مؤثر است

محمد الخالدی کاردار اردن در تهران نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی نسبت به گسترش همکاری‌های دو کشور گفت: اردن علاقه‌مند به گسترش ارتباطات به ویژه افزایش همکاری‌های پارلمانی است.

کاردار اردن در تهران در پایان ضمن ابراز خرسندی از دیدارها و رفت و آمدهای اخیر، از گسترش این رفت و آمدها در راستای ایجاد صلح و ثبات در منطقه استقبال کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه