English

آغاز پرونده تحقیق و تفحص مجلس از استانداری

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان آغاز تحقیق و تفحص از استانداری همدان، گفت: متاسفانه شاهد قلع وقمع نیروی های بومی استان هستیم و جایگاه این افراد به هیچ وجه رعایت نمی شود.

امیر خجسته در گفت وگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره تحقیق و تفحص از استانداری همدان گفت: اتفاق‌های اخیر در همدان برای مجمع نمایندگان استان قابل قبول نیست لذا نمایندگان استان پس از صحبت و همفکری تصمیم گرفتند، پرونده تحقیق و تفحص از استانداری را کلید بزنند.

وی افزود: مدیران استانی بویژه مدیر ارشد استان بداند که باید با مجمع نمایندگان استان هماهنگ باشد و در مورد مسائل استان همفکری، مشورت و خرد جمعی وجود داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان همدان درباره اقدامات این مجمع برای پیگیری مطالبات مردم، اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در دوره های نهم و دهم مجلس در راستای پیشبرد مطالبات مردمی، ایجاد وحدت و همدلی بین مدیران استان را در اولویت قرار داده است.

وی ادامه داد: بحثو جدل میان مدیران آسیبی جدی به استان وارد می‌کند، ما از زمانی که مدیران جدید به استان آمدند با همدلی پیش رفتیم اما متاسفانه در این مدت نیروی‌های بومی استان قلع و قمع می‌شوند.

خجسته تصریح کرد: پیش از این مطالبی درباره بی‌حرمتی به مدیران و نخبه‌های استانی به ما رسیده بود که آن را اصل بر برائت گذاشتیم تا این که اطلاعات موثق به مجمع نمایندگان استان رسید که آقایان نیروهای کاردان و کارشناس و متخصص استان را عزل می کنند و نیروی دیگری از وابستگان و دوستان خودشان را از مناطق غیربومی به این استان منتقل می کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس این سیاست های خاص را توهین به مردم همدان ارزیابی نمود و بیان کرد: آقایان قصد دارند کسانی را وارد استان بکنند که هیچ جایی برای کار ندارند تا شاید این استان برای آن ها سکوی پرتاب بشود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در گذشته آقایانی توسط همین مدیران استان بر سر کار آمدند که با اقدامات خود آسیب های جدی ای را به استان وارد کردند و در حال حاضر آثار منفی از عملکرد ایشان بر جای مانده است و ما افزون بر این که چندین مرتبه پیرامون این موارد تذکر داده ایم، ورود جدی تری نیز به این مسائل خواهیم داشت.

وی درباره تحقیق و تفحص از استانداری گفت: اگر از طرف کسی صحبتی مطرح بشود که این کار سیاسی و جناحی است بدانید که خود اوست که دارد سیاسی عمل می کند و ما نه تنها خودمان سیاسی کاری نمی کنیم بلکه اجازه آن را هم به دیگران نمی دهیم.

خجسته با انتقاد از وجود روحیه تک روی در بین بعضی از مدیران گفت: ما از تمامی مدیران استانی تا جایی حمایت می کنیم که در چهارچوب قانون و در راستای منافع مردم حرکت بکنند و هرگاه از این مسیر منحرف بشوند و قصد تک تازی در استان را داشته باشند، نه تنها حمایت نمی کنیم بلکه جلوی آن ها خواهیم ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه